loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب مهدی نامه - (گامی چند در معرفت امام زمان) نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like
پیشنهاد ما

محصولات مرتبط

کتاب مهدی نامه در 150 صفحه کتابی کم حجم است که هر مطلب مرتبط با امام زمان را در حدود یک صفحه برای مخاطب بیان کرده است. از ویژگی‌های  کتاب مهدی نامه بیان ساده و مناسب برای تمامی اقشار جامعه است و نقشه راهی برای کسانی که خواهان جامعه مهدوی هستند.

بسیار گفته اند که در منظومه معرفت شیعه معرفت به امام ضرورت دارد. در متون دینی اسلام معرفت حقیقی با عمل حقیقی متحد است، معرفت حقیقی نوعی شیوه زیستن است که به زندگی مبنا و جهت می دهد. شیعه دارای معرفت به امام آنگونه که می اندیشد می زید و آنگونه که می زید می‌اندیشد. دست کم پنج نوع معرفت لازم است تا انسان معرفت به امام یابد.

میثم امانی با بهره‌گیری از کتاب‌هایی که بزرگان شیعه در مبحث معرفت امام نگاشته‌اند کتاب «مهدی نامه: گامی چند در معرفت امام عصر«عجل الله فرجه الشریف» را نگاشته است تا تصویری نسبی از ائمه به‌ویژه امام عصر برای مخاطبش به نمایش بگذارد تا مخاطب در کنار ادله و از رهگذر بیان القاب، سیره، خصایص و شئون، شناختی نسبی از مقام عالی و متعالی امام عصر«عجل الله فرجه الشریف» پیدا کند و به ضرورت حکومت این آخرین حجت الهی و چگونگی پیوستن به آن جامعه آگاه بشود.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مهدی نامه - (گامی چند در معرفت امام زمان)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک