loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب جان آرام، جهان نا آرام - (مهارت های کسب آرامش در جهان پر از نگرانی) نشر قبسات (مهرستان)

5 / -
like like
like like

کتاب جان آرام، جهان ناآرام نوشتهٔ محسن دهقانی و ویراستهٔ سمیه دقاغیان است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. مهارت‌های کسب آرامش در جهان پر از نگرانی در این کتاب آمده است.

زندگی هر فرد بنا به اقتضائات اجتماعی و خانوادگی و شخصی، همواره در معرض طوفان‌هایی همچون بیماری، بدهکاری، اختلاف و درگیری است که هیچ‌گاه تمامی ندارند. بنابراین، نباید به فکر حذف آن‌ها باشیم؛ بلکه باید زندگی‌کردن در وضعیت طوفانی را یاد بگیریم. حفظ آرامش در وضعیت بحرانی زندگی، به فرد کمک می‌کند در مواجهه با مشکلات، به‌شیوه‌ای صحیح عمل کند و با توجه به توانمندی‌های خود، بتواند نگرانی‌هایش را مدیریت کند.

کتاب جان آرام، جهان ناآرام با رویکرد عملی و کارگاهی، با مخاطب خود همراه می‌شود و با معرفی ده اقدام عملی، تمرین حفظ آرامش در زندگی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد و این مهارت‌ها را به وی می‌آموزد: تقویت حس ارزشمندی، تقویت معنوی، افزایش شادی و نشاط، معاشرت فعال و اثربخش و نیز خالی‌کردن فکر و قلب از بدی‌ها.

اینکه بدانیم چگونه بدنمان را تنظیم کنیم، برای رفع خستگی‌مان چه کارهایی انجام دهیم، چگونه مغز و قلبمان را تقویت کنیم و تغذیۀ مناسب را جدی بگیریم، ازجمله عواملی هستند که برای تمرین حفظ آرامش در زندگی بسیار مؤثرند. در پایان کتاب، خواننده با پنجاه نکتۀ کاربردی کاهش استرس در محل کار و خانواده آشنا می‌شود ازجمله: استفاده از عطر اسطوخودوس یا بهارنارنج، نبردن فکرهای مزاحم به خانه، خوردن مواد قندی طبیعی، بازگونکردن مداوم مشکلات با همکاران، غنیمت‌شمردن فرصت نماز و بیان‌نکردن موفقیت‌ها بین همکاران برای مصون‌ماندن از حسادت آن‌ها.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "جان آرام، جهان نا آرام - (مهارت های کسب آرامش در جهان پر از نگرانی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک