loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب پلمب - (داستان فارسی) نشر سوره مهر

5 / -
like like
like like
پیشنهاد ما

یکی از ژانرهای بسیار خواندنی‌ای که در سراسر دنیا طرفداران خودش را دارد ژانر جنایی و پلیسی است. کتاب پلمب یکی از رمان‌های فارسی همین ژانر است که با فراز و نشیب زیاد و تعلیق‌های جذاب نوشته شده است. محسن امامیان نویسنده‌ی این کتاب است و انتشارات سوره مهر آن را چاپ کرده است. اگر اهل کتاب‌های الکترونیکی هستید و می‌خواهید روی دستگاه‌های الکترونیکی خود در زمان‌های انتظار طولانی و در مسیر رفت‌وآمد هم کتاب بخوانید می‌توانید کتاب پلمب را در همین صفحه از فیدیبو، از دسته‌بندی داستان و رمان دانلود کنید و از آن لذت ببرید. داستان این کتاب داستان یک مؤسسه‌ی تبلیغاتی است و ریشه در واقعیت دارد. در نگارش آن تجربیات واقعی و مصاحبه‌های واقعی استفاده شده است؛ اما همه‌ی این‌ها با خیال درهم‌آمیخته و این داستان پلیسی را به وجود آورده است. در حقیقت این کتاب تلاش کرده است روایتی میانه از ماجراهای یک مؤسسه‌ی تبلیغاتی مذهبی را روایت کند که خواننده درک بهتری از این قضایا داشته باشد و از سوی دیگر از یک داستان خواندنی هم لذت ببرد. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است از نامهها و روایت‌های مکتوب و اداری هم استفاده کند تا داستان رنگ و بوی واقعیت بیشتری داشته باشد.

محسن امامیان نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1359 است. امامیان تحصیلات سطح سه حوزوی دارد و مدرس درس فیلم نامه نویسی هم هست. و او به عنوان نویسنده، مترجم و پژوهشگر فعال است و کتاب‌های مختلفی را هم نوشته است. سنگی که سهم من شد و سعی هشتم سایر کتاب‌های امامیان هستند که در فیدیبو موجودند و می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

پلمب شدن اتفاقی است که ممکن است بر اثر اتفاقات مختلف برای هر مرکزی اتفاق بیفتد و این بار دستمایه‌ی یک داستان پلیسی قرار گرفته است. کتاب پلمب یک روایت متفاوت است. روایتی از سفری پر فراز و نشیب که این بار یک مؤسسه‌ی تبلیغاتی مذهبی آن را طی کرده است. در این کتاب تلاش شده است چالش‌ها و اتفاقاتی که ممکن است در این مسیر اتفاق بیفتند و فرازوفرودهای آن صحبت شود. این کتاب رنگ و بوی یک داستان پلیسی را هم دارد که آن را برای خواننده سرگرم‌کننده و کمی عجیب می‌کند. کتاب پلمب می‌تواند برای همه‌ی بزرگسالان مناسب باشد.

داستان پلمب یک داستان خواندنی و جذاب است که می‌تواند برای چند ساعتی خواننده را سرگرم کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پلمب - (داستان فارسی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک