loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب پرندگان - بخون و حدس بزن 07 نشر آریا نوین

5 / -
like like
like like

کتاب بخون و حدس بزن 7 – پرندگان

آشنا کردن بچه ها با کتاب از همان دوران کودکی می تواند در علاقه مند شدن او به کتابخوانی در بزرگسالی نیز تاثیر گذار باشد. علاوه بر اینکه می توان به کمک کتاب های مخصوص کودکان، اغلب کتاب هایی که برای کودکان طراحی می شوند، به صورت مصور با استفاده از رنگ های شاد می باشد و متن های نوشته شده در کتاب اغلب به صورت شعر های کوتاه هستند تا کودک ارتباط بهتری با آن برقرار کند.

کتاب ها بخون و حدس بزن یک آموزش دهنده بسیار مناسب است. به کمک کتاب بخون و حدس بزن 7 – پرندگان می توانید با شیوه ای جذاب پرندگان را به کودک خود آموزش دهید. در این کتاب هر پرنده با شعری مخصوص معرفی شده؛ کودک باید با توجه به شعر گفته شده حدس بزند که هدف معرفی کدام پرنده است. در صفحه روبرو عکس پرنده به صورت مخفی زیر یک بخشی از صفحه آورده شده و نام فارسی و انگلیسی آن نیز نوشته شده است. این شیوه طراحی کتاب ها کودکان را بسیار مشتاق خواهد کرد و برای آن ها حکم یک بازی برای تقویت هوش را نیز دارد.

یادگیری به کمک شعر به خصوص برای کودکان یکی از بهترین روش های یادگیری است. به این دلیل که هم کودک برای گوش دادن به آن علاقه و تمایل بیشتری نشان خواهد داد و اغلب کودکان به هر چیز آهنگین بیشتر جذب می شوند. و دلیل دیگر اینکه شعر ها معمولا سریع تر در ذهن مینشینند و مدت طولانی تری نیز در حافظه می مانند. در نتیجه کودک خیلی بهتر یاد خواهد گرفت. می توانید بعد از خواندن این کتاب برای کودکتان، هنگام دیدن این پرندگان در جاهای دیگر، از فرزندتان بخواهید شعر مربوط به آن پرنده را بخواند تا قدرت حافظه او نیز تقویت شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "پرندگان - بخون و حدس بزن 07" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک