loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب مقالات ج02 - طریق عملی تزکیه 01 (یقظه یا جذب ربوبی، توبه یا بازگشت به حضرت مقصود، تطهیر باطن یا توبه از رذایل، اوصاف و اخلاق) نشر سروش (انتشارات صدا و سیما)

5 / -
like like
like like

کتاب مقالات - جلد دوم: طریق عملی تزکیه (1)، به قلم استاد محمد شجاعی طریقه عملی تزکیه نفس و چگونگی توبه و شرایط آن را بیان می دارد. نویسنده التزام به صراط مستقیم در سلوک الی الله را شرط لازم در تمامی این راه بیان می دارد و یقظه و انتباه بمعنی بیدار شدن و بخود آمدن و متنبه گشتن را اولین قدم و یا اولین مسئله در سلوک الی الله می داند و به بیان آثار یقظه و انتباه می پردازد.
در ادامه استاد محمد شجاعیف به بررسی مفهوم توبه و چگونگی انجام آن در اجزا مختلف اخلاقی و رفتاری انسان می پردازد و در پایان چگونگی مراحل مراقبه در سلوک الی الله را ذکر می نماید. طریق عملی تزکیه در دو بخش تدوین شده است که در بخش اول آن به مباحث زیر پرداخته می شود: یقظه و جذب ربوبی؛ توبه یا بزگشت به حضرت مقصود؛ تطهیر باطن، در توبه و بازگشت به حضرت مقصود.

کتاب مقالات نوشته آیت الله استاد محمد شجاعی که در انتشارات سروش به چاپ رسیده است، کتاب حاضر جلد دوم از مجموعه کتاب سه جلدی مقالات است. مجموعه کتاب های مقالات به نام های زیر می باشد:
مقالات - جلد اول: مبانی نظری تزکیه
مقالات - جلد دوم: طریق عملی تزکیه (1)
مقالات - جلد سوم: طریق عملی تزکیه (2)

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مقالات ج02 - طریق عملی تزکیه 01 (یقظه یا جذب ربوبی، توبه یا بازگشت به حضرت مقصود، تطهیر باطن یا توبه از رذایل، اوصاف و اخلاق)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک