loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب ادبستان مطهر - (تربیت فرزند در اندیشه استاد مطهری) نشر دفتر نشر معارف

5 / 5
like like
like like

 

کتاب ادبستان مطهر درباره تربیت فرزند در اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری است. این کتاب به کوشش روح‌الله شهریاری گرد آوری و تدوین شده است و توسط دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است. کتاب ادبستان مهطر کوششی در راه ارائۀ منسجم، منضبط و جامع اندیشه‌­های تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در بعد عمل تربیتی است. کتاب حیثی کاربردی، رویکردی ناظر به فرزند و منظری روان شناختی دارد.

بی­‌تردید استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در زمره مربیان ربانی است که در سه بعد علمی، عملی و اجرایی صلاحیت­‌های لازم جهت حیات مقام تربیت­‌گری را کسب نموده است. از یک سو دارای اندیشه‌ای منضبط، جامع، عمیق و برگرفته از معارف قرآنی، حدیثی و حکمی است و از دیگر سو به طهارت و تهدیب نفس موفق شده بود و نیز اسالیت تربیت گری را به نیکویی مواظبت نموده و نیز متذکر می‌­شدند.

این ویژگی ­ها، از ایشان معلم تربیتی ساخته است که برای همیشه تاریخ می­توان به منطق و رای او تمسک جست و کام تشنگان را سیراب نمود. دغدغه تعلیم و تربیتی استاد را در ابعاد پیش گفته می توان مشاهده نمود. استادمطهری از کم بودن منابع مفید علمی که در مسیر تهذیب و تربیت کام تشنگان معارف اسلامی را سیران کند اظهار تاسف می‌­نمود و نیز برآن دسته از افرادی که کار در امر تربیت و تالیف منابع مفید جهت اجرای درست فرآیند تربیت را کسر شان جایگاه علمی خود و دیگران می‌­دانستند خرده گرفته و از این تفکر به عنوان یک «بیماری اجتماعی» یاد می‌­نمودند.
 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر مهمان
24 / 9 / 1402
ادبستان مطهر، چه اسم بامسمایی است. یعنی
تربیت مطهر. احسنتم.
عاصی
23 / 9 / 1402
بسیار عالی
جای این کتاب در اندیشه های شهید مطهری خالی بود.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک