loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب مادربزرگ منتظر است - (داستان بلند برای نوجوانان) نشر به نشر

5 / -
like like
like like

کتاب داستانی «مادر بزرگ منتظر است» نوشته یوسف یزدیان وشاره توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب داستانی «مادر بزرگ منتظر است» نوشته یوسف یزدیان وشاره  با تصویرگری حمیده خسرویان توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر شده است. این کتاب با محوریت وقف پسری نوجوان برای آبادکردن قنات خشکیده اجدادیش به نگارش درآمده است.

این اثر با دغدغه فرار «مهرآور» نوجوان 14 ساله (شخصیت اصلی داستان) از زندان قجری آغاز می‌شود. مهرآور پس از فرار، برای دور شدن از خطر دستگیری، به قصد دیدار مادربزرگ، راهی ولایت «پایاب» روستای آباء و اجدادی خودش می‌شود. در طی راه و در خود مقصد با چندین مشکل کوچک و بزرگ مواجه می‌شود. برای حل آن‌ها از پای نمی‌نشیند و در طول داستان جوهره‌ی شخصیت پویا و سازنده خودش را برای فائق آمدن بر آن گونه مسائل نشان می‌دهد؛ اما سرانجام شیرینی برای نوجوان قصه رقم می‌خورد مهرآور در پایان داستان به روستای مادربزرگش می‌رسد؛ روستایی که با کم آبی و خشکی قنات روبه‌رو شده و از خشکسالی رنج می‌برد. او با نذر وقفی که در نظر می‌گیرد سهی از درآمد مزرعه را برای آبادی قنات خشکیده مزرعه مادربزرگش بکار می‌گیرد و نتیجه پشتکارش را به بهترین وجه می‌بیند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "مادربزرگ منتظر است - (داستان بلند برای نوجوانان)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک