loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب گنجشک خوش خیال - مجموعه با مزه ها 06 نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

جلد ششم مجموعه 6جلدی بامزه ها، با عنوان “گنجشک خوش خیال”، ماجرای گنجشک گلو زرد، پرنده مهاجری را روایت می کند که از دوردست ها به باغی در خوزستان، نزد گنجشک های دیگر آمده است.گنجشک هایی که تابه حال از باغ خود و باغ های اطراف فراتر نرفته اند. گنجشک گلوزرد از تجربه های سفرش به مناطق دیگر برای آنها می گوید.

از رودخانه و دریا و قایق وکشتی! اماگنجشک هاکه برای اولین باراست اسم رودخانه و دریا و قایق و کشتی را می شنوند،هاج و واج یکدیگر نگاه می کنند و حرف های گنجشک گلوزرد را باور نمی کنند، او را خوش خیال خطاب می کنند و همگی قاه قاه میزنند زیر خنده.

در این میان کبوترسفیدی که نوک درختی نشسته و حرف هایشان راشنیده از راه می رسد..‌  کتاب “گنجشک خوش خیال”، بامحوریت خداشناسی، هوشمندانه به یکی از هزاران عجایب درنظام خلقت و آفرینش بی عیب و نقص خالق یکتا اشاره می کند.

پرندگانِ مهاجر! که می توانند سالی دوبار از اوایل بهار تا آخر تابستان به قاره های دیگر سفرکنند و بیش از هزار کیلومتر پرواز کنند. این رفتار خارق‌العاده پرندگان یعنی سفرهای منظم به نقاط مختلف را با نام کوچ میشناسند. سفر پرندگان ممکن است در پاسخ به تغییرات آب و هوا، دسترسی به مواد غذایی، یا زیستگاه باشد. نویسنده با قلمی ساده و قابل فهم و در قالب گفت و گویی بین پرندگان مهاجر و غیرمهاجر، به این پدیده در آفرینش عالم هستی اشاره می کند ومخاطب را به خداشناسی می رساند.

همچنین اطلاعاتی را در زمینه جغرافیا به ما می دهد.کتاب “گنجشک خوش خیال”،به قلمِ طنز آمیز سیدمحمد مهاجرانی و تصویرگری هنرمندانه رقیه طاهری و گرافیک جذاب و به کارگیری رنگهای شادومتنوع در تصاویر، به طراحی الهه صادقیان برای گروه سنی ب و ج و در 24صفحه مصور (رنگی) به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "گنجشک خوش خیال - مجموعه با مزه ها 06" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک