loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب دم بریده - مجموعه با مزه ها 05 نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

جلد پنجم مجموعه 6جلدی بامزه ها، با عنوان “دم بریده” ،ماجرای کفشدوزک و دوستانش یعنی شاپرک،سنجاقک،جیرجیرک و ملخ را روایت می کند که حین بازی قایم باشک زیر برگ درختی که لب جوی افتاده، دم بریده مارمولک را پیدا می کنند.

بعد از گفت و گو و مشورت بایکدیگر، به این نتیجه می رسند که مارمولک دمش را آنجاگذاشته و ازآنجاکه کفشدوزک بسیار دلسوزو مهربان است، تصمیم می گیرد به سمت لانه مارمولک برود تا دم را به او برساند. دوستانش هم پشت سر او راه می افتند. اما مارمولک خانه نیست! دم را همان جا جلوی در لانه اش می گذارند تا وقتی مارمولک به خانه اش برگشت دم راببینید و آن را بردارد.

فردا هم می آید و می رود و دم همچنان جلوی درلانه افتاده است…از مارمولک خبری نیست…بچه ها که دیگر نگران شده اند، به فکر راه چاره ای می افتند…

کتاب “دم بریده” ،بامحوریت خداشناسی، هوشمندانه به یکی از هزاران عجایب درنظام خلقت و آفرینش بی عیب و نقص خالق یکتا اشاره می کند. پدیده رشد مجدد دم مارمولک پس از کنده شدن!

مارمولک ها از این کار برای فریب دادن شکارچیان خود یا سرگرم کردن آنها استفاده می‌کنند و بسیاری از آنها، می‌توانند به اراده‌ی خود و حتی بدون فشار یا ضربه بیرونی، دم خود را جدا کنند و فرار کنند.
آنها برای حفاظت از خود در برابر خطرات محیط و سبک ترشدن و دویدن سریع تر اینکار را انجام می دهند.

کتاب “دم بریده” ،به قلمِ طنز آمیز سیدمحمد مهاجرانی و تصویرگری هنرمندانه سیده رضوان مدنی و گرافیک جذاب و به کارگیری رنگهای شادومتنوع در تصاویر، به طراحی الهه صادقیان برای گروه سنی ب و ج و در 24صفحه مصور (رنگی) به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "دم بریده - مجموعه با مزه ها 05" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک