loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب کاکا و کوکو - مجموعه با مزه ها 02 نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

جلد دوم مجموعه 6جلدی بامزه ها،با عنوان “کاکا وکوکو”، ماجرای خانم کوالا وکانگورو و بچه هایشان را روایت می کند که در کنار رودخانه ای زندگی می کنند. کوکو،بچه ناز کوالا تا نگاهش به آب می افتد هیجان زده از کیسه مامان بیرون می پرد و کاکا،بچه ناز کانگورو تاکوکو را در کنار رودخانه می بیند ذوق زده ازکیسه مامان خود بیرون می پرد.

همسایه ها باهم گرم صحبت و خوش و بش می شوند و بچه هاهم حسابی سرگرم بازی! تااینکه خورشیدخانم کم کم پایین می آید و هوارو به تاریکی می رود. کوالا و کانگورو هردو بچه هایشان راصدا می زنند.

کاکا و کوکو با دست وپای خیس وگلی به طرف مامان هایشان می آیند و در گوش هم یواشکی چیزی می گویند. چیزی که مامان ها از آن خبرندارند…گویی تصمیم به انجام کار تازه ای گرفته اند…
نویسنده در کتاب “کاکا وکوکو”با محوریت خداشناسی و با زبانی ساده و کودکانه به این موضوع می پردازد که در آفرینش تک تک ذرات و موجودات عالم هستی حکمت ونظم خاصی نهفته و هیچ کار خدا بی حکمت نیست! کیسه کانگورو برای بچه خودش و کیسه کوالا نیزبرای بچه خودش تعبیه شده وهرچیز باید سرجای خودش قرار بگیرد.

همچنین نویسنده خیلی خوب و به جا به ویژگی های مخصوص و ویژه هرکدام از حیوانات داخل داستان اشاره می کند. این کتاب به قلمِ طنز آمیز سیدمحمد مهاجرانی و تصویرگری هنرمندانه لیلی حیدری و گرافیک جذاب و به کارگیری رنگهای شادومتنوع، به طراحی الهه صادقیان برای گروه سنی ب و در 24صفحه مصور (رنگی) به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کاکا و کوکو - مجموعه با مزه ها 02" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک