loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب خالخالی و خالخالک - مجموعه با مزه ها 01 نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

جلد اول مجموعه 6جلدی بامزه ها، با عنوان “خالخالی و خالخالک”، ماجرای دو کفشدوزک به نام های خالخالی و خالخالک را روایت می کند که در گوشه یک باغ بزرگ باهم همسایه دیوار به دیوار هستند.
خالخالی خانه اش روی بوته توت فرنگی و خاخالک روی بوته تمشک زندگی می کند.آن دو گاهی روی بوته یکدیگر می آیند و باهم بازی می کنند و گاهی روی برگ های نیلوفر می نشینند و سرسره بازی می کنند.

یکی از همین روزها خالخالی در کنارچشمه، سوسک سیاهی را می بیند که بال هایش زیر آفتاب برق می زند.خالخالی از رنگ سوسک سیاه خیلی خوشش می آید. خالخالک هم همان روز سوسک سرخی را می بیند که روی برگ های تمشک نشسته است. قطره های شبنم روی بال های سرخش چکیده و زیر نور آفتاب می درخشد. او هم درحسرت داشتن بالهای سرخ و براق و یکدستِ سوسک، به او خیره می شود.

خالخالی و خالخالک که هردو بادیدن رنگ سرخ و سیاه سوسک ها، از ظاهر خود ناراحت و غمگین شده اند، فکر تازه ای به سرشان میزند…
این کتاب بامحوریت خداشناسی اشاره به این موضوع می کند که هرموجودی در نوع خود زیبا و منحصر به فرد است!و همین تفاوت هاست که هرکدام از مارا ازیکدیگر متمایز و منحصربه فرد می سازد.
برای خاص بودن نیازی نیست که حتما شبیه دیگران شویم، همین که شبیه خودمان باشیم و آنطور که ایده آل خودمان است رفتار کنیم و به بهترین نسخه از خودمان تبدیل شویم، نهایت خاص بودن و زیبایی است.

این کتاب به قلمِ طنز آمیز سیدمحمد مهاجرانی و تصویرگری هنرمندانه سیده رضوان مدنی و گرافیک جذاب و به کارگیری رنگهای شادومتنوع ، به طراحی الهه صادقیان،مناسب برای گروه سنی ب و ج در 24صفحه مصور (رنگی) به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "خالخالی و خالخالک - مجموعه با مزه ها 01" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک