loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب جواب مثبت بگیریم - (مذاکره برای دستیابی به توافق بدون تسلیم شدن) نشر نشر آموخته

5 / -
  • ناشر : نشر آموخته
  • نویسنده : بروس پاتون
  • مترجم : مهرداد فروزنده
  • تعداد صفحه : 250
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1401
  • شابک : 9786008237563
like like
like like

کتاب جواب مثبت بگیریم؛ مذاکره برای دستیابی به توافق بدون تسلیم شدن نوشتهٔ راجر فیشر و ویلیام یوری و بروس پاتون و ترجمهٔ مهرداد فروزنده است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. جواب مثبت بگیریم کتابی بسیار خواندنی و الفبای عملی دربارهٔ اصول مذاکره است. همهٔ ما که به عنوان مذاکره‌کننده با مسائل شخصی، اجتماعی و کسب‌وکار سروکار داریم، نیاز داریم مهارت‌های خود را در زمینهٔ حل‌وفصل تعارض و رسیدن به توافق بهبود دهیم. این کتاب، بهترین نقطهٔ آغاز برای بهبود این مهارت‌هاست.

همهٔ ما هر روزه در حال مذاکره هستیم و دوست داریم در مذاکره برنده باشیم و از طرف مقابل خود جواب «بله» بگیریم. کتاب جواب مثبت بگیریم به شما کمک می‌کند در این مذاکرات موفق باشید و با راهکارهایی اصولی، شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری می‌رساند. این کتاب توانسته در سه دههٔ گذشته، روش تصمیم‌گیری و حل مشکلات را در خانواده، اجتماع و محیط کار دگرگون سازد.

در گذشته تصور بر این بود که همیشه یک برنده و یک بازنده وجود دارد. این کتاب به دنیا ثابت کرد که می‌توان راهبرد برد- برد را در پیش گرفت، به گونه‌ای که هر دو طرف مذاکره پیروز شوند. این کتاب با مثال‌ها و روش‌هایی کاربردی به شما نشان می‌دهد که چگونه یک مذاکره را مدیریت کنید و به پیش ببرید. برای تأثیر بیشتر و بهتر آموزه‌های کتاب، مثال‌های موجود در کتاب کاملا به روز شده‌اند و از دانش و علم مذاکره در دنیای امروز برای ویراست جدید کتاب به‌خوبی بهره گرفته شده است.

نویسندگان کتاب ویلیام یوری، رابرت فیشر و بروس پاتون از خبره‌ترین کارشناسان حوزهٔ مذاکره به شمار می‌روند. ویلیام یوری و رابرت فیشر از بنیان‌گذاران برنامهٔ مذاکرات هاروارد هستند. یوری به کاخ سفید، پنتاگون و شرکت‌های فورچون 500 در زمینهٔ مذاکره مشاوره می‌دهد. وی دکترای انسان‌شناسی خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و کتاب‌هایش در دنیا بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است.

این کتاب دربارهٔ روش مذاکرهٔ اصولی است. اولین فصل، مسائلی را توضیح می‌دهد که به هنگام استفاده از راهبردهای استاندارد مذاکرهٔ اصولی پیش می‌آیند. چهار فصل بعدی چهار اصل این روش را شرح می‌دهند. سه فصل نهایی هم به سؤالات متداول دربارهٔ این روش پاسخ می‌دهند: چه اتفاقی می‌افتد اگر طرف دیگر قدرتمندتر باشد؟ اگر طرف دیگر با شما کنار نیاید چه؟ و اگر از حقه‌های کثیف استفاده کند؟

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "جواب مثبت بگیریم - (مذاکره برای دستیابی به توافق بدون تسلیم شدن)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک