loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

ترن هوایی کارآفرینی - (موفقیت در کسب و کار)

5 / -
like like
like like

کتاب ترن هوایی کارآفرینی نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ علیرضا خاکساران و ویراستهٔ زهرا ماهری است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. فکر می‌کنید وقت، پول یا تجربهٔ لازم را برای شروع کسب‌وکارتان ندارید؟ پس این کتاب را بخوانید.

دارن هاردی باز هم شاهکار دیگری خلق کرده است! برای هر کسی که کسب‌وکار شخصی‌اش را مدیریت می‌کند یا قصد راه‌اندازی آن را دارد، خواندن این کتاب از نان شب هم واجب‌تر است.

دارن هاردی استاد مسلم کارآفرینی است! این کتاب پر از نکات هوشمندانه‌ای است که می‌توانید به سرعت از آن‌ها استفاده کنید.

برای موفقیت در تجارت باید پوست‌کلفت باشید، اهداف بزرگ در سر داشته باشید و به فرد ماهری تبدیل شوید. برای اینکه بهترین شوید، باید نزد بهترین‌ها آموزش ببینید. موفقیت در روح و جان دارن هاردی جریان دارد! اگر واقعاً قصد دارید موفق شوید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به قلهٔ موفقیت برسید.

برخی از شخصیت‌های بزرگ درخصوص این کتاب این‌چنین گفته‌‌اند:

«اکنون بهترین وقت برای تبدیل شدن به یک کارآفرین جسور است. دارن هاردی به تمام اصول ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق اشاره می‌کند؛ اصولی مانند شجاعت، شور و اشتیاق، هدف، پشتکار، تفکر جسورانه و خیلی چیزهای دیگر که در مدرسه هرگز یادتان نمی‌دهند. این کتاب را باید پیش از قدم گذاشتن به وادی کارآفرینی بخوانید».

پیتر اچ. دیامندیس، مدیر عامل ایکس‌پرایز، رئیس سابق دانشگاه سینگیولَریتی، نویسندهٔ کتاب پرفروش فراوانی: آینده، بهتری از آنی است که تصور می‌کنید از نگاه نیویورک تایمز

«دارن هاردی داستان زندگی افراد بسیار موفق عصر ما را مطالعه کرده است. با آن‌ها مصاحبه کرده، از آن‌ها درس‌هایی یاد گرفته و عصارهٔ همهٔ این موارد را در یک کتاب جمع کرده است. صادقانه بگویم، بدون این کتاب، چطور می‌توانید به مدل ذهنی برخی از بزرگ‌ترین متفکران تجاری تاریخ دست پیدا کنید؟»

دیو لینیگر، بنیان‌گذار و رئیس معاملات ملکیِ RE/MAX

«این کتاب منبعی فوق‌العاده و ترکیبی بی‌نقص از مجموعه مدل‌های ذهنی و مهارت‌هایی است که باید برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، آن‌ها را در خودتان پرورش دهید. همچنین به زبان ساده و در عین حال جذابی نوشته شده که نمی‌توانید از خیر خواندنش بگذرید. شفافیت، حس شوخ‌طبعی و سبک رُک‌گویی دارن در این کتاب باعث شد تا صفحات این کتاب را پشت هم بخوانم تا ببینم بعدش چی می‌شود. حتی اکنون که 45 سال از شروع و مدیریت چند شرکت موفق می‌گذرد، همچنان مطالب جدیدی یاد می‌گیرم. حتماً این کتاب را بخوانید».

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "ترن هوایی کارآفرینی - (موفقیت در کسب و کار)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک