loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب اثر مرکب - (آهسته و پیوسته موفقیت تان را چندین برابر کنید) نشر نشر آموخته

5 / -
  • ناشر : نشر آموخته
  • نویسنده : دارن هاردی
  • مترجم : علیرضا خاکساران
  • تعداد صفحه : 256
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1402
  • شابک : 9786008237334
like like
like like

کتاب اثر مرکب، نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ علیرضا خاکساران است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. با خواندن  کتاب اثر مرکب، آهسته و پیوسته موفقیتتان را چندین برابر کنید. این کتاب قدرت‌مند و عملی که بر پایهٔ سال‌ها تجربهٔ اثبات‌شده و سودآور است، به شما نشان می‌دهد برای بیشترین استفاده از فرصت‌های اطرافتان، چگونه از استعدادهای ویژهٔ خود بهره‌برداری کنید. این کتاب، برای دستیابی به موفقیتی که حتی در تصورتان هم نمی‌گنجد صندوقچه‌ای پر از ایده‌های طلایی است!

اگر در جادهٔ موفقیت منتظر کسی هستید که شما را با خود بکِشد، این کتاب را رها کنید و به انتظار کشیدن ادامه دهید، ولی اگر علاوه بر شیرینی‌های جادهٔ موفقیت، حاضرید درد و مشقت این راه را به جان بخرید، کتاب اثر مرکب همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

 کتاب اثر مرکب، حاصل تفکرات دارن هاردی، سردبیر مجلهٔ موفقیت است؛ کسی که در این سِمت، تمام اصول موفقیت را شنیده، دیده و بیشتر آنها را به کار بسته است. عصارهٔ تجربیات دست اول وی از اصولی را که واقعاً لازمهٔ موفقیت هستند بدون هیچ رنگ و لعاب اضافه‌ای در این کتاب خواهید یافت.

آیا تا به حال داستان خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید؟ این کتاب راهنمایی عملی برای تبدیل شدن به آن لاک‌پشت است. این کتاب به شما می‌گوید چگونه رهرویی باشید که آهسته و پیوسته مسیر موفقیت را طی می‌کنید و عواملی را که باعث می‌شوند گهی تند و گهی خسته در این مسیر قدم بردارید بدون پرده، بدون رودربایستی و بدون اینکه مراعات حالتان را بکند، به شما می‌گوید، ولی دانستن این عوامل به تنهایی کافی نیست و برای موفقیت باید با انتخاب‌هایی که می‌کنیم، عادت‌های مزاحم را از بین ببریم، عادت‌های جدیدی خلق کنیم و با ثبات‌قدم تأثیرات اقداماتمان را مرکب سازیم.

 

با خواندن این کتاب، احتمالاً به این نتیجه خواهید رسید که برای موفقیت به ابزار، اطلاعات و مهارت‌های جدیدی نیاز ندارید، بلکه فقط باید نگرشتان را عوض کنید. بیشتر ما اهمیت اصولی را که نیاکانمان برای رسیدن به موفقیت به کار بسته‌اند، فراموش کرده‌ایم. دنیای شتاب‌زدهٔ کنونی صبر را از ما گرفته است و تبلیغات و ورودی‌های منفی که از زمین و زمان بر ما می‌بارند دیدمان را به دنیا منحرف و نگرشمان را آلوده کرده‌اند. تفکر موفقیت یک‌شبه، ما را از داشتن ثبات‌قدم غافل کرده است. به جای باور داستان موفقیتِ افرادِ واقعاً موفق، پایان خیالی سریال‌ها و فیلم‌ها و شاهزادهٔ سوار بر اسب سفید را باور کرده‌ایم. وقت آن رسیده از خواب غفلت بیدار شویم و این کتاب را در دنیای پر از تبلیغات واهی چراغ راهمان کنیم. فراموش نکنید یادگیری بدون به کارگیری بی‌فایده است و انگیزهٔ بدون عمل به خودفریفتگی ختم می‌شود. 

 

اگر به دنبال کتابی می‌گردید که اصول واقعی موفقیت را بیان کند (کتابی با برنامهٔ واقعی، با ابزارهایی واقعی که بتواند زندگی‌تان را تغییر دهد و رؤیاهایتان را محقق کند) اثر مرکب همان چیزی است که به دنبالش هستید! 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "اثر مرکب - (آهسته و پیوسته موفقیت تان را چندین برابر کنید)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک