loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب قاعده ده برابر - (تنها تفاوت میان موفقیت و شکست) نشر نشر آموخته

5 / -
  • ناشر : نشر آموخته
  • نویسنده : گرنت گاردون
  • مترجم : هدا پری زاده
  • تعداد صفحه : 216
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1401
  • شابک : 9786226650700
like like
like like

کتاب قاعده ده برابر؛ تنها تفاوت میان موفقیت و شکست نوشتهٔ گرنت کاردون و ترجمهٔ هدا پری زاده است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

قاعدهٔ ده‌برابر چیست و چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟

قاعدهٔ ده‌برابر آرزوی دیرینهٔ همهٔ کسانی است که دنبال موفقیت هستند. بی‌گمان اگر عامل خیلی مهمی در کار باشد، همین است! قاعدهٔ ده‌برابر فکر و عملتان را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که صددرصد به موفقیت برسید و تضمین می‌کند این عملکرد را در کل زندگی و کارتان حفظ کنید. قاعدهٔ ده‌برابر حتی ترس‌ها را از بین می‌برد، خودباوری و شهامتتان را بیشتر می‌کند، اهمال‌کاری‌ها و تزلزل‌ها را کنار می‌زند، احساس هدفمندبودن به شما می‌بخشد و زندگی و رؤیاها و هدف‌هایتان را احیا می‌کند.

قاعدهٔ ده‌برابر یگانه اصلی است که همهٔ افراد موفق در شکوفاترین حوزه‌های زندگی‌شان به کار می‌بندند. این کتاب نشان می‌دهد چگونه (با هر رؤیا و در هر وضعیت اقتصادی) می‌توانید به هر تعریفی که از موفقیت دارید، دست پیدا کنید. نخست باید فکرهایتان را با سطوح ده‌برابری و اعمالتان را با مقادیر ده‌برابری هماهنگ کنید. این کتاب نشان می‌دهد که افکار و اعمالِ ده‌برابری چگونه زندگی را ساده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر و وقتتان را آزادتر می‌کند. قاعدهٔ ده‌برابر همان عاملی است که همهٔ افراد موفق از آن آگاه‌اند و با استفاده از آن زندگی مطلوبشان را خلق می‌کنند.

قاعدهٔ ده‌برابر نشان می‌دهد چگونه اهداف مناسبی تعیین کنید، برآورد دقیقی از میزان تلاش لازم داشته باشید، دید درستی به نحوهٔ انجام پروژه‌هایتان بیابید و سپس تعیین کنید چه اقداماتی باید انجام دهید. می‌بینید که چرا رعایت اصول قاعدهٔ ده‌برابر موفقیتتان را تضمین می‌کند و در نهایت، به یگانه عاملی پی می‌برید که نمی‌گذارد بیشتر افراد هرگز موفق شوند. برای نخستین بار متوجه می‌شوید چه اشتباهی در تعیین اهداف، یک‌تنه احتمال تحقق آن‌ها را از بین می‌برد. همچنین یاد می‌گیرید چگونه میزان دقیق تلاش لازم برای دستیابی به هر هدفی با هر اندازه‌ای را محاسبه کنید. 

قاعدهٔ ده‌برابر نوعی قانون است، نه نوعی آموزش، موهبت، استعداد یا خوش‌اقبالی. به ویژگی شخصیتیِ خاصی نیاز ندارد و هرکس بخواهد، می‌تواند از آن استفاده کند. قاعدهٔ ده‌برابر هیچ هزینه‌ای برایتان ندارد و شما را به هرآنچه تابه‌حال خواسته‌اید، می‌رساند. افراد و سازمان‌ها باید برای هدف‌گذاری و دستیابی به اهدافشان از این روش استفاده کنند. این کتاب نشان می‌دهد چگونه قاعدهٔ ده‌برابر را به راه‌ورسم زندگی و تنها روش مدیریت پروژه‌هایتان تبدیل کنید. قاعدهٔ ده‌برابر کاری می‌کند که در میان همتایانتان و در صنفی که در آن مشغول‌به‌کارید، بدرخشید، دیگران کارهایتان و تعهدی را که به موفقیت دارید، ابرانسانی و خارق‌العاده بدانند و شما نه‌تنها از لحاظ پیشرفت حرفه‌ای، بلکه از این نظر که به تمام معنا زندگی می‌کنید، الگویشان باشید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "قاعده ده برابر - (تنها تفاوت میان موفقیت و شکست)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک