loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب چرا احمق، بیمار و بی پول هستید... و چگونه می توانید باهوش، سالم و پولدار شوید؟ نشر نشر آموخته

5 / -
  • ناشر : نشر آموخته
  • نویسنده : رندی گیج
  • مترجم : علیرضا خاکساران
  • تعداد صفحه : 192
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1399
  • شابک : 9786008237211
like like
like like

کتاب چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید اثر رندی گیج، با ساختن الگوی ذهنی درست، مسیری در جهت رسیدن به زندگی ایده‌آل ترسیم و راهکارهایی برای زندگی شخصی و حرفه‌ای بهتر ارائه می‌دهد.

رندی گیج (Randy Gage) با لقب ناجی میلیونر در کتاب چرا احمق، بی پول و بیمار هستید (Why you're dumb, sick, & broke) قصد دارد تا رمز و راز موفقیت در همه زمینه‌ها را در اختیار شما قرار داده و شما را برای خلق دنیایی بهتر همراهی کند.

سرچشمه‌ی هر موضوعی در ذهن قرار دارد. ایده‌ها نقطه‌ی عطف آگاهی‌اند. ذهن مخزن نامحدود ایده‌های بشر است. تندرستی، ارتباطات، خلاقیت و مباحث مالی شما را تفکراتی تعیین می‌کنند که توجه‌تان را به آن‌ها متمرکز می‌کنید. فردی که به آن مبدل می‌شوید ماحصل تلاش‌هایی است که برای جمع‌آوری این تفکرات خرج می‌کنید.

اکثر مردم باورهای محدود کننده‌ای درباره‌ی ثروت دارند. از نظر بیشتر افراد، ثروتمندان انسان‌هایی ضد اخلاق هستند و پول چیز بدی است. این‌ها باورهایی است که از کودکی در شما شکل گرفته و به صورت ناخودآگاه مانع پیشرفت افراد می‌شود، و اجازه نمی‌دهد به موفقیت و ثروت دست یابید. فیلم‌ها، کتاب‌ها، دولت‌ها و اطرافیان ما این تفکر را در ما به وجود آورده‌اند و مدام در حال تقویت آن هستند.

رندی گیج معتقد است بدترین دشمن هر فرد، خود اوست. او مخالف نظر همه بوده و اعتقاد دارد شما به دنیا آمده‌اید تا ثروتمند شوید. اگر خواهان دستیابی به اسرار موفقیت هستید، رندی حقایق منحصر به فرد جهان و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را در این دنیای پیچیده به شما نشان می‌دهد. او ابتدا باورهای فکری شما را به چالش کشیده و سپس شما را تشویق می‌کند تا دوباره بنیان‌های فکری و ذهنی خود را از نو بنا کنید.

کتاب  چرا احمق، بی‌پول و بیمار هستید: چگونه می‌توانید باهوش، سالم و پولدار باشید، کهنه و تکراری و بی معنا نیست، بلکه محتوای آن تند و صریح و درباره‌ی چیزی است که دانش، سلامت و ثروت شما بدان نیاز دارد. رندی گیج یک هنجارشکن است و شما را دعوت می‌کند تا درباره‌ی همه چیز از نو بیندیشید؛ از فرهنگ و آداب و رسوم گرفته تا نوع غذایی که می‌خورید و فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید. او معتقد است ذهن شما، اطرفیان‌تان و همه‌ی آنچه شما را دربرگرفته، زندگی شما را می‌سازد. پس برای موفق شدن باید همه‌ی آن‌ها را درست انتخاب کنید. اولین قدم برای انجام این کار، به چالش کشیدن پیش فرض‌ها و باورهای نادرست است.

بدون شک هیچ‌کس همچون رندی گیج راه و روش ثروتمند شدن را نمی‌داند. او در کتاب چرا "احمق، بی‌پول و بیمار هستید" دلایل و شواهدی ارائه می‌دهد تا بتوانید از فقر و ورشکستگی خارج شوید، بیماری‌ها را شکست دهید، و بر دانش خود بیفزایید. او در این اثر ، راز سلامتی، شادی، و رفاه در زندگی را به شما نشان می‌دهد، اما نه به شکلی که پیش از این تجربه کرده اید. شما برای اینکه بتوانید به خوبی فعالیت کنید باید بدنی سالم و سرحال داشته باشید. 90 درصد غذایی که بیشتر ما روزانه می‌خوریم، ناسالم و بی‌خاصیت است. رندی گیج به شما می‌گوید که چگونه زندگی کنید و چه بخورید تا سالم باشید و بیشتر فعالیت کنید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "چرا احمق، بیمار و بی پول هستید... و چگونه می توانید باهوش، سالم و پولدار شوید؟" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک