loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب جادوی بداهه گویی - (راز و رمز سخنرانی های فراموش نشدنی) نشر نشر آموخته

5 / -
  • ناشر : نشر آموخته
  • نویسنده : آندری سدنیف
  • مترجم : صدف حکیمی زاده
  • تعداد صفحه : 128
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1401
  • شابک : 9786008237471
like like
like like

کتاب جادوی بداهه‌گویی نوشته‌ی آندری سدنیف به‌صورت گام‌به‌گام سیستمی جامع و کامل را در اختیار شما می‌گذارد که با به‌کاربستن آن می‌توانید به سخنرانی موفق تبدیل شوید. این اثر بر اساس آخرین تحقیقات درباره‌ی تکنیک‌های مورداستفاده‌ی سیاستمداران، بازیگران و مجریان موفق نوشته شده است.

آندری سدنیف (Andrii Sedniev) در کتاب حاضر روشی را معرفی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ارائه‌ی سخنرانی‌های مؤثر و فراموش‌نشدنی آماده شوید. او برای نگارش محتوای کتاب جادوی بداهه‌گویی (Magic of Impromptu Speaking) از مطالب مربوط به حوزه‌ی روانشناسی کاربردی و تفکر خلاق نیز استفاده کرده است. او قدم‌به‌قدم سیستم ابداعی خود را به مخاطب معرفی می‌کند و در کنار آن به تمام توصیه‌ها و نکات مفید مربوط به ارائه‌ی سخنرانی مؤثر می‌پردازد. مثال‌ها و پیشنهادات سودمندی که در کتاب آمده است، به خواننده کمک می‌کند تا در این زمینه به بالاترین سطح از مهارت برسد.

آندری سدنیف در کتاب نامبرده نمونه‌های فراوانی را جمع‌آوری و مطالب را به زبانی شیوا و ساده به مخاطب ارائه کرده است. او در عین استفاده از این مثال‌ها، مؤثرترین ابزارهای بداهه‌گویی را به مخاطب معرفی و به خواننده کمک می‌کند تا ضمن تسلط بر مهارت بداهه‌گویی، در کمترین زمان خود را برای ارائه سخنرانی آماده کند.

با مطالعه‌ی کتاب جادوی بداهه‌گویی و تمرین این مهارت نه تنها در ارائه‌ی سخنرانی مسلط می‌شوید، بلکه در حلقه‌ی دوستان خود نیز به قصه‌گوی بهتری تبدیل خواهید شد و در زندگی روزمره نیز خلاقیت بیشتری خواهید داشت؛ مخاطبان شما هرگز به ذهنشان هم خطور نمی‌کند که در مدت زمان بسیار کمی توانسته باشید خود را برای چنین سخنرانی مؤثری آماده کنید. آماده شدن در کمترین زمان ممکن با تکیه بر سیستم معرفی‌شده در این کتاب مثل یک جادوی مؤثر است و موجب می‌شود مخاطبانتان تا مدت‌ها سخنرانی شما را در ذهن داشته باشند.

این کتاب اولین بار در سال 2013 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ی صدف حکیمی‌زاده در سال 1397 به چاپ رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "جادوی بداهه گویی - (راز و رمز سخنرانی های فراموش نشدنی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک