loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب بازی های آموزشی برای پرورش هوش جنبشی، بدنی - (ویژه 7 تا 12 سال) نشر یار مانا

5 / -
like like
like like

کتاب بازی های آموزشی برای پرورش هوش جنبشی - بدنی (7 تا 12 سال) نوشته منیره عابدی است. این کتاب را انتشارات یار مانا منتشر کرده است تا راهنمایی برای مربیان و معلمان باشد.

کتاب بازی های آموزشی برای پرورش هوش جنبشی - بدنی (7 تا 12 سال) با بازی‌های کاربردی در خانه و مهدکودک به مربیان و والدین کمک می‌کند بتوانند کودکان را هوشمندانه‌تر تربیت کنند.

در دنیای امروز، پیشرفت علمی و موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. والدین مایل‌اند کودکانشان چیزهای زیادی بدانند و در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی موفق باشند. اما آن‌ها اغلب نمی‌دانند چگونه می‌توانند به کودکانشان کمک کنند. لذا به دنبال مدارس و کلاس‌هایی می‌گردند که روزانه ذهن کودکان را از اطلاعات مختلف انباشته سازند، اما این کافی نیست.

کودکان فقط نیاز ندارند بیشتر و بیشتر بدانند، بلکه در کنار آن و شاید بیشتر از آن، باید به ویژگی‌ها و توانمندی‌های اساسی مجهز شوند که در زندگی روزمره و برای دستیابی به موفقیت در همه عرصه‌ها بدان محتاج‌اند.

بازی‌ها، یکی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری کودکان و از جمله مؤثرترین راه‌های ارتباطی با آنان است. والدین از طریق بازی می‌توانند در محیطی دوستانه و ترغیب کننده وارد تعامل با کودکانشان شوند. در واقع بازی‌ها بهترین و خالص‌ترین فرصت‌ها برای بودن در کنار کودکان و خلق تجربه‌های مؤثر و ماندگار عاطفی و یادگیری برای آن‌ها است.

کودکان در بازی‌ها خود واقعی‌شان را نشان می‌دهند، هیجاناتشان را برون‌ریزی می‌کنند و از حضور والدین در کنار خود لذت می‌برند. به علاوه، در جریان بازی‌ها، یادگیری به طور غیرمستقیم و لذت‌بخش‌تر و عمیق‌تری اتفاق می‌افتد و کودکان می‌توانند کاربردی‌ترین مهارت‌ها، اطلاعات، ویژگی‌ها و نگرش‌ها را در بازی به دست آورند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "بازی های آموزشی برای پرورش هوش جنبشی، بدنی - (ویژه 7 تا 12 سال)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک