loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب جعبه ابزاری برای فرزند پروری - (125 فعالیت در راستای مدیریت هیجانات، افزایش رفتارهای مثبت و کاهش تنش های رفتاری) نشر یار مانا

5 / -
like like
like like

کتاب جعبه ابزاری برای فرزندپروری نوشته لیزا وید فیفر و دیگران است که با ترجمه اعظم رشیدی و عبدالحسین شمسی و شادی بهشتی منتشر شده است. این کتاب اطلاعات کاملی درباره مدیریت هیجانات، افزایش رفتارهای مثبت و کاهش تنش‌های رفتاری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

در سال‌های اخیر مسائل روانی و رفتاری کودکان به یکی از مسائل مورد توجه روان‌شناسان تبدیل شده است. پژوهشگران معتقدند اختلالات رفتاری و هیجانی کودکان و نحوه‌ی تعاملات‌ والد-کودک، در بلندمدت، تأثیرات عمیقی بر سلامت روان کودکان دارند. کیفیت این تعاملات‌ عاملی مهم در رشد کودکان به شمار می‌رود و، همچنین پیش‌بینی‌کننده‌ای قوی برای ماندگاری مشکلات هیجانی و رفتاری آنان در دوران نوجوانانی محسوب می‌شود. آموزش نحوه‌ی ابراز احساسات و استفاده از ابزار مناسب در مدیریت این هیجانات‌ در تعاملات‌ والد-کودک منجر به ارتقاء سازگاری، انعطاف‌پذیری و ارتباط مؤثر شده و، در نتیجه، کاهش تنش و سلامت‌ روان در خانواده را به دنبال خواهد داشت.

کتاب جعبه‌ابزاری برای فرزندپروری مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را در راستای مدیریت هیجانات، افزایش رفتارهای مثبت و کاهش تنش‌های رفتاری ارائه می‌کند. امید است این راهبردهای آموزشی اثراتی مانا بر الگوی رفتاری فرزندان و والدین بر جای گذارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "جعبه ابزاری برای فرزند پروری - (125 فعالیت در راستای مدیریت هیجانات، افزایش رفتارهای مثبت و کاهش تنش های رفتاری)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک