loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب تاریخ مصور جریان های سیاسی مذهبی دوره پهلوی دوم - (با بسته بندی) نشر سایان

5 / -
like like
like like

کتاب تاریخ مصور جریان های سیاسی مذهبی دوره پهلوی دوم از جمله دایره المعارف‌های جذاب و خواندنی نشر سایان که توسط دو محقق زبده تاریخ، رسول جعفریان و جعفر شیرعلی نیا نوشته شده است. علاقه مندان به حوزه تاریخ معاصر و افرادی که دوست دارند ریشه حوادث مهم این سده اخیر را بدانند با این کتاب می‌توانند به بسیاری از سوالات مهم خود پاسخ گویند. آغاز دهه بیست شمسی تا بهمن ماه سال 1357 دوره حساس و پرالتهابی در تاریخ ایران زمین است. پایان 2500 سال حکومت شاهنشاهی و ورود به یک ساختار حکومتی بی‌بدیل مهم‌ترین حادثه‌ای بود که در این دوره اتفاق افتاد و در این کتاب به تفصیل و باجزئیات زمینه‌های وقوع این انقلاب بزرگ بررسی می‌گردد. همچنین در این دوره افراد مهم و نامداری زیسته‌اند که هر کدام به سهم خود در پیشبرد این ملت و کشور تاثیرگذار بوده‌اند و در این کتاب همراه با تصویری ناب و کمتر دیده شده از تمامی این افراد یادی به عمل آمده است.

از جمله موضوعات پررنگی که در این کتاب کار شده می‌توان به فعالیت‌های انقلابی جمعیت فداییان اسلام و شهید نواب صفوی، دولت دکتر مصدق و کودتای 28 مرداد، نهضت امام خمینی و یاران ایشان و همچنین مرور زندگی برخی از نویسندگان مهم این دوره اشاره کرد. در کنار پرداخت مفصل به حوادث کوچک و بزرگ تاریخی مساله‌ای که باعث متمایز شدن این اثر از دیگر آثار تاریخی می‌شود مصور بودن کار است. هر موضوع تاریخی با یک سری عکس جذاب و ناب همراه است که از دل منابع و اسناد کمتر دیده شده استخراج شده‌اند و باعث می شود هر ماجرای تاریخی با درکی بهتر در ذهن مخاطب امروزی جای گیرد.

در این کتاب با تفکرات سیاسی، ریشه‌های فکری و تحولات مکتبی بسیاری از شخصیت‌های مهم سیاسی، مذهبی آشنا خواهید شد و سرانجام فهم جامع‌تر و دقیق‌تری از آنچه بر این ملت و کشور گذشته پیدا خواهید کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "تاریخ مصور جریان های سیاسی مذهبی دوره پهلوی دوم - (با بسته بندی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک