loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب کاوشگران کوچک 02 - هوش منطقی ریاضی (کتاب کار پیش دبستان) نشر یار مانا

5 / -
like like
like like

کتاب کاوشگران کوچک؛ هوش منطقی - ریاضی نوشتهٔ ناهید قمی، مریم نجفی، فاطمه سادات حجازی خواه و مرتضی صمدی است و انتشارات یار مانا آن را منتشر کرده است.

براساس یافته‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، سال‌های پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای دارد. در این دوران حساس و مهم، یادگیری کوکان عمیق‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود. توانایی‌های آنان در جنبه‌های مختلف رشد شکوفا می‌شود و پایه‌های اصلی شخصیت آن‌ها شکل می‌گیرد.

بر همین اساس، بسیاری از پژوهشگران و صاحب‌نظران تعلیم و تربیت بر شیوه‌های آموزش مهارت‌های پیش دبستانی و دبستان تأکید دارد و از این بین، تأکید ویژهٔ آ‌ن‌ها بر آموزش زبان مادری، ریاضیات و مهارت‌های هوشی و هنری بیشتراست. مطالعات نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری صحیح در آموزش دوره پیش دبستانی و انتخاب برنامه آموزشی با کیفیت بالا نه‌تنها باعث افزایش آمادگی و اشتیاق کودکان برای ورود به مدرسه و اجتماع می‌شود بلکه مهارت‌های آن‌ها را تقویت می‌کند.

شاید اینطور به نظر برسد که فعالیت در مهدهای کودک به دلیل مواجهه با مخاطبین خردسال کار کوچکی باشد. این در حالی است که 75درصد مغز کودک در 6 سال اول زندگی شکل گرفته و حدود 90درصد توانایی‌های کودک در این دوران جهت می‌گیرد. بنابراین نه‌تنها این نشانهٔ اهمیت کار در دورهٔ پیش دبستانی را می‌ساند بلکه کوتاهی در تربیت کودکان در این دوره از زندگی اثرات بسیار سوئی خواهد داشت.

با توجه به اهمیت موضوع و نبود منابع مناسب با این دوره این آموزش بر آن شد که محتوای آموزشی متناسب با رشد شناختی کودک و همسو با کتب دوره ابتدایی را تدوین کند. مطالب این کتاب به افزایش دقت و توجه و تمرکز نوآموز و در راستای کتب ابتدایی از آسان به مشکل طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "کاوشگران کوچک 02 - هوش منطقی ریاضی (کتاب کار پیش دبستان)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک