loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب آموزش و ارزشیابی راهبردهای حل مسئله - (ویژه آموزگاران و والدین دانش آموزان دوره ابتدایی) نشر یار مانا

5 / -
like like
like like

آموزش و ارزشیابی راهبردهای حل مسئله, نوشته خانم مریم شریف زاده و آقای مرتضی صادقی, در سال 1394 به چاپ رسید. مسائلی که در این کتاب, کودک با آن موجه می شود را ممکن است بتوان در مقیاس و قالبی دیگر با استفاده از داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان به آنها آموخت. در این کتاب ابتدا سعی شده که بینش خواننده (که یک معلم باشد) نسبت به مسأله و حل آن ارتقا داده شود, چرا که تدریس و آموزش حل مسئله به کودکان زمانی به صورت خوب و تاثیر گذار انجام می گیرد که معلم به روش تدریس خود ایمان و تسلط داشته باشد. سپس در مورد دیدگاه هایی که به مسأله و حل آن وجود دارد پرداخته شده است.

ضمن معرفی و چگونگی آموزش و ارزشیابی راهبرد های حل مسأله که در کتاب های ریاضی دوره ی ابتدایی آمده است, نمونه هایی از فعالیت ها و تکالیف هدفمند, پژوهش و پروژه ها و انواع آزمون های عملکردی ویژه پایه‌های اول تا ششم ابتدایی و نمونه آزمون های تیمز و کانگورو به عنوان آزمون های مداد کاغذی و نیز کاربرد راهبرد های حل مسئله در طبیعت و زندگی ارایه شده است. این کتاب برای معلمان و اولیای دانش آموزان به منظور توانمند کردن دانش آموزان در حل مسأله با به کارگیری راهبردهای حل مسأله, راهگشا خواهد بود.

در کارنامه این کتاب می توان به مواردی چون:

معرفی در کتابنامه رشد
برگزیده کتاب شایسته تقدیر در سیزدهمین جشنواره کشوری رشد 1395 اشاره کرد.

مخاطبین این کتاب آموزگاران و والدین دانش آموزان دوره ابتدایی می باشند. البته که این کتاب به روش آموزش و ارزیابی راهبرد های حل مسئله می پردازد; بدان معنی که قرار است خوانندگان به انتقال و آموزش حل مسئله به کودکان بپردازند. شما می توانید به منظور مشاهده و خرید کتاب های مختلف انتشارات یارمانا به وب سایت این انتشارات مراجعه فرمایید. در وب سایت انتشارات یارمانا شما می توانید کتاب های آموزشی, داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان, بازی های آموزشی و… را پیدا و خریداری کنید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "آموزش و ارزشیابی راهبردهای حل مسئله - (ویژه آموزگاران و والدین دانش آموزان دوره ابتدایی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک