loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب شهربازی هوش هیجانی - کودک مستقل (ب - 3) نشر یار مانا

5 / -
like like
like like

کتاب شهربازی هوش هیجانی، اثر دکتر رضاعلی نوروزی و همکاران می باشد و توسط نشر یارمانا منتشر شده است.

هوش هیجانی در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، چرا که این هوش نسبت به ضریب هوشی (IQ) تأثیر بیشتری در موفقیت‌های افراد دارد. آنچه در مورد هوش هیجانی امیدبخش است، اکتسابی بودن آن است. برخلاف تصور سنتی از هوش، به‌عنوان امری ذاتی و ثابت، هوش هیجانی در طول زندگی قابل بهبود و ارتقاء است، البته به شرط آنکه بستر و زمینه مناسب برای آن فراهم باشد.

این نکته اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی برای پرورش این نوع هوش را روشن می‌سازد. در این مجموعه 9 جلدی، با توجه به اهمیت پرورش هوش هیجانی در کودکان به‌منظور زمینه‌سازی برای موفقیت آنها در زندگی فردی و اجتماعی از یک‌سو و نقش بازی به‌عنوان ابزاری جذاب و مؤثر در یادگیری و رشد و پیشرفت از سوی دیگر، مجموعه‌ای از بازی‌ها طراحی شده است که می‌توان از آنها در پرورش ابعاد مختلف هوش هیجانی در کودکان پیش‌دبستانی و بالاتر بهره گرفت. امید است این کتاب و جلدهای بعدی آن مورد توجه دست‌اندرکاران امور تربیتی و والدین قرار گیرد و گامی مؤثر در خدمت به مردم سرزمینمان باشد.

انعطاف ذهنی جزو مباحث بسیار مفید برای هر کسی است, و این نکته بسیار خوب خواهد بود اگر چنین مبحثی از کودکی در ذهن کودکان نهادینه شود. این یکی از اهداف اصلی است که داستان های فکری و فلسفی برای کودکان باید همه به دنبال آن باشند; نهادینه کردن نکات و آموزه هایی که به رشد کودکان در مسیری موفق کمک کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "شهربازی هوش هیجانی - کودک مستقل (ب - 3)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک