loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

کتاب به انجام رساندن کارها - مدیر 20 دقیقه ای هاروارد (کارهای خود را اولویت بندی کنید، کارایی خود را بهبود بخشید، کنترل زمان را به دست گیرید) نشر نشر آموخته

5 / -
  • ناشر : نشر آموخته
  • مترجم : نرگس شفیعی
  • تعداد صفحه : 88
  • قطع کتاب : رقعی
  • نوع جلد : نرم
  • سال چاپ : 1398
  • شابک : 9786008237082
like like
like like

کتاب به انجام رساندن کارها نوشته‌شده توسط انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو و ترجمهٔ نرگس شفیعی و ویراستهٔ نوشا صفاهانی و مهرداد فروزنده است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

نیاز شما به زمان هر ساعت افزایش می‌یابد و کارها انباشته می‌شوند. اهداف نامشخص، وقفه‌های مداوم و کارهای فوری برای جلب توجه شما در رقابت هستند؛ می‌دانید نسبت به آنچه که در توان دارید با اثربخشی کمتری کار می‌کنید. کتاب به انجام رساندن کارها به شما آموزش می‌دهد چگونه با انجام موارد زیر در کار خود متمرکزتر و منظم‌تر باشید تا بتوانید بهره‌وری را افزایش دهید:

- اولویت‌بندی کارهایتان؛

- ایجاد فهرست‌های اثربخش از کارهایی که باید انجام شوند؛

- سازماندهی محل کار فیزیکی و مجازی‌تان؛

- ایجاد یک عادت روزمره و پیروی از آن؛

- حفظ تمرکز و خاتمه‌دادن به تعویق‌ها؛

- همکاری با دیگران به صورت کارآمدتر؛

- ارزیابی پیشرفت خود.

آیا احساس می‌کنید به قدری کارهای مختلف برای انجام دادن دارید که نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ با آنکه می‌دانید باید به شکل کارآمد فعالیت کنید تا مطمئن باشید همهٔ کارها به انجام می‌رسند، اما این احساس می‌تواند فلج‌کننده باشد و بهره‌وری شما را کاهش دهد. چگونه می‌توانید از این چرخه خارج شده و شروع به کار کنید؟

این کتاب با تأکید بر اصول مدیریت زمان آغاز می‌شود: نحوهٔ پیگیری، اولویت‌بندی، و ثبت کارهایتان به شکلی که بتوانید تشخیص دهید در چه بخش‌هایی ناکارآمدی وجود دارد و اهدافتان در چه بخش‌هایی برآورده نمی‌شوند. سپس به شما نشان می‌دهد چگونه وظایف خود را زمان‌بندی کنید و فهرست‌های مفیدی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید، فضای مجازی و حقیقی پیرامون‌تان را سازماندهی کنید تا به تمرکز بهتری دست یابید، خود را در عادات و روتین‌های بهتر آموزش دهید و همکاری کارآمدتری با دیگران داشته باشید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "به انجام رساندن کارها - مدیر 20 دقیقه ای هاروارد (کارهای خود را اولویت بندی کنید، کارایی خود را بهبود بخشید، کنترل زمان را به دست گیرید)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک