loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب انار - با من بخوان (آموزش خواندن به پیش دبستانی ها به روش کل خوانی) نشر محراب قلم

5 / -
like like
like like

در مجموعه کتاب های با من بخوان که برای آموزش خواندن به پیش دبستانی ها به روش کل خوانی است کودکان از طریق شعر، نقاشی و رنگ آمیزی، بازی و سرگرمی و اتصال نقطه ها و …به یادگیری کلمه های فارسی می پردازد.

با من بخوان عنوان مجموعه‌ای 55 جلدی مخصوص خردسالان است کودکان در این مجموعه با استفاده از روش کل خوانی با خواندن 50 تا 250 کلمه ی ساده و پرکاربرد آشنا می‌شوند و می‌توانند این کلمه‌ها را در متن‌های گوناگون بازشناسی کنند. کل خوانی روشی در آموزش خواندن به کودکان پیش دبستانی و پایه ی اول است که بر مبنای آن کودکان بدون اینکه با حروف الفبا آشنا شوند، خواندن کلمه را در کلیت خود یاد می‌گیرند.
در این روش، وقتی تعداد کلمه‌های آموخته شده زیاد می‌شود، کودکان خود به خود و به صورت طبیعی حروف الفبا را کشف می‌کنند.
کودکانی که با این شیوه خواندن را یاد می‌گیرند نسبت به دیگر کودکان در خواندن ماهرانه پیشرفت قابل توجهی پیدا می‌کنند.
در آموزش خواندن این کلمه‌ها از دو شخصیت ایرانی پسر و دختر به نام جینگا و جیکا نام‌هایی از خطه ی شمال ایران بهره گرفته شده است. جینگا و جیکا می‌کوشند پا به پای مخاطبان هم سن و سال خود خواندن را بیاموزند و برای مخاطبان خود لحظه‌هایی شاد و شیرین بیافرینند.
این مجموعه سرشار از فعالیت‌های متنوع بازی گونه است. این بازی‌ها فرصتی برای رویارویی چند باره ی کودک با صورت کلی کلمه است، بی آن که او گرفتار خستگی و بی‌تابی‌های ناشی از انجام تمرین‌های آموزشی شود.
رنگ آمیزی، حل معما، تشخیص و بازشناسی، فکر کردن و حل مسئله، به خاطر سپاری و یادآوری از جمله فعالیت‌های این مجموعه‌اند که مبادرت به انجام یا تسلط بر آن ها نقشی اساسی در پرورش مهارت خواندن و درک مطلب دارد؛ ضمن این که کودکان هر بار که فعالیتی را با موفقیت پشت سر می‌گذارند می‌توانند به نوعی حظ و پاداش درونی دست دست یابند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "انار - با من بخوان (آموزش خواندن به پیش دبستانی ها به روش کل خوانی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک