loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب سپر نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like

کتاب سپر در قالب رمان علمی و تخیلی نوشته شده و موضوعش در مورد زمانی است که فعل و انفعالات خورشید وارد یک فرایند غیر طبیعی شده و سکونت در زمین به خطر می‌افتد.

این کتاب یک رمان علمی تخیلی است برای علاقمندان به ادبیات. ایده این کتاب ایده‌ای است بسیار ناب که تا کنون نمونه آن را در آثار نویسندگان و فیلمسازان داخل کشور ندیده‌ایم. پرداختن به ایده‌هایی که مسأله‌ای جهانی در آن مطرح می‌شود و یک قهرمان برای حل آن مساله تلاش می‌کند و تلاش او در راستای منافع تمام مردم جهان است ایده‌ای جسورانه است که در اکثر اوقات مورد طبع و نظر مخاطب است.

چنین آثاری به شدت مورد نیاز ادبیات و سینمای کشور است تا عرصه فرهنگ از رکود زدگی و دور باطل در ایده‌هایی خنثی خارج شود و امید در آثار زنده شود. دغدغه اصلی کتاب پیشرفت است. اینکه می‌توان با ایده‌هایی ساده که در این سرزمین به دست دانشجویان، دانش آموزان و متخصصین کشف و اختراع می‌شود تحولات بزرگی به دست آورد.

تحولاتی که لازمه آن همبستگی و اعتماد و خودباوری است. در کنار آن توجه نویسنده به فرهنگ پیشرفت قابل توجه است: توجه به استعدادها و ظرفیت‌های بومی و حمایت از آنها. جدی گرفتن پتانسیل‌های علمی دانش آموزان برای ایجاد تحولات بزرگ علمی و فرهنگی. مبتکر بودن و خلاق بودن یک جامعه در راستای توجه و حل مسائل جهانی.

کتاب سپر در هفت فصل از جمله ستاره ناباب، ابرنواختر، زبانه‌ها و شراره‌ها، درخشش، زمین زنده، بالا و بالاتر و تابش منتشر شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "سپر" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک