loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب حسین علیه السلام عقل سرخ - (مجموعه مباحث طرحی برای فردا) نشر دفتر نشر معارف

5 / 5
like like
like like

محصولات مرتبط

کتاب حسین عقل سرخ متن سه جلسۀ گفت و گو با استاد حسن رحیم پور ازغدی درباره نهضت سیدالشهدا، امام حسین بن علی (ع) و آرمان و درس های فراموش شده عاشوراست.

آنچه پیش رو دارید، سومین حلقه از مجموعه گفتار «طـرحـی بــرای فــردا» اســت.

کتاب حسین عقل سرخ (مجموعه گفتار طرحی برای فـردا) دیدگاه‌های استاد حسن رحیم پور ازغدی را بازتاب می‌دهد. این مجموعه غالباً برگرفته از سخنرانیهای ایشان یا تقریرات دانشجویی برخی شاگردان و محصول نشستهای آزاد یا آموزشی، همایش‌ها و مصاحبه‌ها و حلقه‌های نقد و بررسی از سال 6٣تا امروز است.

سلسله مباحث «طرحی بـرای فــردا» چنان‌‍که ملاحظه خواهید فـرمـود، از تنوع بسیاری برخوردار است که در دو تا سه دهه، به لحاظ موضوع در عرصۀ وسیعی از ملتقای مفاهیم علوم انسانی (سیاست، اقتصاد، حقوق، تعلیم و تربیت، جامعه شناسی، روانشناسی، تاریخ، هنر و ادبیات) و فلسفه‌های مضاف (به مفهوم جدید کلمه) با معارف اسلامی و علوم حوزوی (فقه، اصول، کلام، فلسفه، تفسیر و حدیث) ارائه شده است؛ ازاین رو برای تفکیک آسان‌تر مباحث و احترام به حق انتخاب خواننده، گرایش اصلی موضوع هر مجلد، روی جلد آن ثبت شده است.

آنچه پیش رو دارید، متن سه جلسۀ گفت و گو با استاد حسن رحیم پور ازغدی درباره نهضت سیدالشهدا، امام حسین بن علی (ع) و آرمان و درس های فراموش شده عاشوراست.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "حسین علیه السلام عقل سرخ - (مجموعه مباحث طرحی برای فردا)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک