loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب شبه جنگ - (شبکه های اجتماعی، جنگ افزاری نوین) نشر کتابستان معرفت

5 / -
like like
like like

 

کتاب شبه جنگ: مسلح کردن شبکه های اجتماعی نوشته پی دبلیو سینگر و امرسون تی بروکینگ با ترجمه معصومه قربانی توسط نشر کتابستان به چاپ رسیده است.

اینترنت، با سلاح شبکه‌های اجتماعی، جنگ و سیاست را تغییر می‌دهد. درست مثل جنگ و سیاست که اینترنت را تغییر می‌دهند. تروریست‌ها حملاتشان را به طور زنده پخش می‌کنند. جنگ‌های توئیتری تلفات واقعی برجا می‌گذارند، اطلاعات نادرست و گسترده موجود در فضای مجازی نه تنها جریان جنگ‌ها بلکه سرنوشت ملت‌ها را نیز تغییر می‌دهد. نتیجه این می‌شود که جنگ و تکنولوژی و سیاست به گونه‌ای نوین از فضای جنگی تبدیل می‌شوند تا جایی که روی گوشی‌های هوشمند ما نیز نقش ایفا می‌کنند.

«پی. دبیلیو. سینگر» و «امرسون. تی. بروکینگ»، حین بررسی پرسش‌های پیچیده‌ای، با تلاقی دو موضوع جنگ و فضای مجازی مواجه می‌شوند. آن‌ها توضیح می‌دهند که داعش چطور روش‌های اینستاگرامی تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی را کپی می‌کند. همچنین می‌گویند که طرفدار کهنه‌کار بازی دنیای وارکرافت چطور جنایات جنگی در هزاران مایل دورتر را خنثی می‌کند.
در ادامه بررسی می‌کنند که اوباش‌های اینترنتی چطور انتخابات را شکل می‌دهند و چین چطور با استفاده از برنامه‌ای روی تلفن‌های هوشمند، افکار 1.4 میلیارد شهروندش را کنترل می‌کند.
در دنیای شبکه‌ها چه چیز را می‌توان مخفی نگه داشت؟
شبکه‌های اجتماعی حقیقت را افشا می‌کنند یا آن را دفن می‌کنند؟
در این درگیری‌های بین‌المللی، مردم عادی چه نقشی ایفا می‌کنند؟

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "شبه جنگ - (شبکه های اجتماعی، جنگ افزاری نوین)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک