loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب صحیفه زندگی - (تبیین معارف صحیفه سجادیه بر محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی) نشر دفتر نشر معارف

5 / -
like like
like like
برچسب ها :

محصولات مرتبط

 

کتاب صحیفه زندگی تلاش دارد با محوریت معارف صحیفه سجادیه به بازخوانی و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بپردازد و برنامه تمدنی جامعه اسلامی را با سنجه زبور آل محمد بازخوانی نماید.

صحیفه سجادیه مهم ترین میراث به جای مانده امام سجاد است. کتابی که در قالب دعا و مناجات، به بازسازی روابط قلبی و ارتباطات معنوی انسان پرداخته و برای گستره حیات بشری، مرجع و معیاری مطمئن است.
مطالعه صحیفه سجادیه با نگاهی سکولار و صرفا به عنوان برنامه ای معنوی و مجموعه ای از دعاهای ساده، جفای آشکاری به این میراث گرانسنگ است.
رهبر معظم انقلاب، ضمن توصیه به انس همراه با تدبیر در این کتاب، دعاهای آن را آکنده از مطالبی می داند که "دلهای شما را قرص و گام شما را محکم می کند".

در کتاب صحیفه زندگی تلاش شده تا با محوریت مباحث و معارف صحیفه سجادیه، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه تمدنی انقلاب اسلامی ایران در هفت محور "علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی" بازخوانی و بررسی شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "صحیفه زندگی - (تبیین معارف صحیفه سجادیه بر محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک