loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب عهد دل - (داستان مذهبی) نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

 

در قم مساجد زیادی به نام امام حسن مجتبی علیه السلام بنا گشته است. اما وقتی نام و سراغی از مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام، می‌گیرید در وهله اول یک نام به ذهن متبادر می‌شود. مسجدی با صفا، با گنبد و گلدسته‌ای افراشته که در درگاه ورودی خود قبری را نیز جای داده است. مزار «حاج یداله رجبیان» خیر نیک اندیش و واقف مسجد.

مسجدی که محل تجمع و استقبال عظیم مردم و مراجع و علمای قم از امام خمینی (ره) در بدو ورود ایشان به شهر مقدس قم پس از پانزده سال دوری بوده و امام خمینی (ره)، اولین ملاقات خود را با مراجع طراز اول قم در این مسجد انجام دادند.

اما ساخت این مسجد و تشرف یک معلم قرآن به نام حاج احمد عسکری، داستانی شنیدنی است که این مسجد را شهره کرده و شرف این مسجد را فزونی بخشیده است.

تشرف و ساخت مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، دست مایه‌ای برای الهه بهشتی شده تا با قلم خود همکاری دیگری با انتشارات کتاب جمکران رقم زده و «عهد دل» را به رشته تحریر در آورد.

نویسنده‌ ای که پیش از این کتاب موفق، جذاب و پرفروش «و آنکه دیرتر آمد» را در کارنامه ادبی خود ثبت کرده است. نویسنده در عهد دل، حال و هوای اثر پیشین خود را حفظ و مخاطب را باحال و هوای امام زمانی و داستانی پر کشش همراه می‌ کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "عهد دل - (داستان مذهبی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک