loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب محرمانه با همسران - (مهارت های روابط جنسی زناشویی) نشر حدیث راه عشق

5 / -
like like
like like
برچسب ها :

 

حالات متفاوت زن و مردم در روابط زناشویی باعث خواسته هایی مشترک میشود که آنها را سوق میدهد به سمت زناشویی. دانستن اطلاعاتی خاص در این مورد منجر به پرورش احساسات و عاطفه بین زوجین میشود. کتاب محرمانه با همسران، به بیان نیاز انسان به ازدواج از ابعاد مختلف میپردازد و اصولی را که محبت را در خانواده بیشتر میکند را تبیین میکند. از خصوصیات این اثر تشریح روابط همسران در چارچوب خصائص و موازین اخلاقی و بیان احکام زناشویی است.

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد که با مطالعه این کتاب امید است که بسیاری از مشکلات زوج های جوان مرتفع گردد.

همچنین محرمانه با همسران می کوشد علاوه بر سخنان عملی و تجربی پزشکان و روانشناسان،از کلمات و احادیث نورانی اهل بیت(ع)نیز تا جایی که امکان دارد استفاده کند تا بر همگان روشن شود که دین اسلام ،نه تنها هیچ یک از مسائل زندگی انسان را نادیده نگرفته بلکه برای آنها برنامه هایی تنظیم نموده که رعایت دقیق تر آن به دین داری و سعادت بیشتر بشر کمک می کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "محرمانه با همسران - (مهارت های روابط جنسی زناشویی)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک