loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

معرفی انتشارات مهرستان

انتشارات مهرستان در سال 1394 تاسیس شد و از همان ابتدا، به ما نوید یک انتشارات حرفه‌ای را می‌داد. اولین چیزی که در این انتشارات، نگاه خواننده‌ها را به خود جلب می‌کند، انداره یکسان همه کتاب‌ها و طراحی خاص کتاب‌هاست. به طوری که اگر شما چند کتاب از انتشارات مهرستان را در کتابخانه خود داشته باشید، از بقیه کتاب‌ها کاملا متمایز هستند. شاید بگویید محتوای کتاب خیلی مهم تر از ظاهر کتاب است اما توجه به این نکته مهم است که یک ناشر حرفه‌ای، هیچ چیز را از قلم نمی اندازد و هویت بصری محصولاتش به اندازه محتوای کتاب‌ها برایش مهم است، چرا که برای مخاطبینش ارزش بالایی قائل است و این چیزی است که در مواجهه با انتشارات مهرستان به خوبی احساس می‌شود. انتشارات مهرستان، با هدف تقویت و توان بخشی خانواده ها، کتاب‌هایش را منتشر می‌کند. آثاری که به عنوان فضایی پویا و پشتیبان برای ارتقاء کیفیت زندگی ایفای نقش می‌کنند. در نگاه انتشارات مهرستان، خانواده پایه‌ی هر حرکت این نشر است. انتشارات مهرستان خانواده را محرک اصلی تربیت انسانی می‌داند. به همین دلیل است که هر کتاب یا دیگر ملزومات و افزونه‌های کتاب که در نشر مهرستان تولید می‌شود، نیاز تربیتی از خانواده را برطرف می‌سازد و به مهم‌‍ترین سوالات خانواده پاسخ می‌دهد. این مسئله با نگاهی کلی به عناوین و موضوعات منتشرشده از سوی انتشارات مهرستان کاملا هویدا و آشکار است.

اگر علاقه مندید تا در سبد خرید خانواده خود، کتاب، جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، اگر می خواهید با خیال راحت برای همه اعضای خانواده از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال، کتاب تهیه کنید بدون اینکه بعدا از خرید آن پشیمان شوید، اگر با مسائل و مشکلاتی در زندگی مواجه هستید و به دنبال راهکار برای آن‌ها می‌گردید، کتاب‌های انتشارات مهرستان پیشنهاد بسیار خوبی برای شما هستند. در انتشارات مهرستان کارگروه های مخصوص کودک، نوجوان، خانواده و ادبیات وجود دارد که تحت نظر افراد متخصص، به تولید محتوا و انتشار کتاب مشغول هستند. طراحی جلد بی‌نظیر، ویراستاری خوب، استفاده از نویسندگان متخصص، دقت در کیفیت چاپ، همه و همه دست به دست هم داده تا انتشارات مهرستان، هم از جهت فرم و از جهت محتوا، یک انتشارات وزین و معتبر محسوب شود.

پرفروش ترین کتاب های انتشارات مهرستان

انتشارات مهرستان، با نشر آثار خوب، جایگاه قابل قبولی در میان ناشران ایران پیدا کرده است. از جمله کتاب‌های پرفروش و جذاب این انتشارات، می توان به کتاب بچه ای که نمی خواست آدم باشد اشاره کرد. بچه ای که نمی خواست آدم باشد، کتاب داستان کودکی است که فروش قابل توجهی داشته. انتشارات مهرستان کارهای خوب و قابل توجهی در زمینه نوجوان دارد و می‌توان گفت سرآغاز تحولی جدید در عرصه تولید ادبیات دینی برای کودکان و نوجوانان است. از جمله آثار منتشر شده در این موضوع می‌توان به کتاب‌های میثم و شهر ترس های ممنوعه، والفور دسیسه گری از هلال، پهلوان چشم عسلی و سفری که پرماجرا شد اشاره کرد. در موضوع ادبیات کتاب پریدخت نوشته حامد عسکری از این انتشارات، با استقبال بالای مخاطبان مواجه شده. هم چنین در بخش خانواده، کتاب حرف های یواشکی با موضوع تربیت جنسی فرزندان، تیک تاک زندگی با موضوع مدیریت زمان درخانواده، دلم جای دیگری است با موضوع مدیریت فضای مجازی در خانواده و کتاب عطر قصه های تو با موضوع اهمیت قصه در فرزندپروری، از جمله کتاب‌هایی است که قابل توجه هستند.
کتاب‌های انتشارات مهرستان، چه آثاری که تالیف نویسندگان ایرانی هستند و چه آنان که ترجمه اند، همگی موضوعاتی جذاب و کاربردی دارند و شما با خواندن آن‌ها، لذت مضاعفی از کتاب خواندن و دانستن می‌برید.
شما می‌توانید کتاب‌ها و محصولات انتشارات مهرستان را از سایت پاتوق کتاب به صورت اینترنتی خریداری کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک