loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

معرفی انتشارات کتابستان معرفت

انتشارات کتابستان معرفت، از جمله ناشران عمومی ایران است که کتاب‌هایش با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده. کتابستان معرفت هم درحوزه تالیف و هم در حوزه ترجمه، با خوش‌سلیقگی تمام، دست روی نویسنده‌ها و مترجمان خوبی گذاشته، هم‌چنین چه در حوزه ادبیات داستانی و چه در موضوعات دیگر نظیر خانواده، روانشناسی، جهان اسلام، فلسطین، اسرائیل، اخلاق و دین و …، موضوعات جذاب و به روزی را برای چاپ کتاب انتخاب کرده‌است. همین امور باعث شده تا کتابستان معرفت، به یک انتشارات دلخواه و دوست داشتنی تبدیل شود. ناشری که اگر مخاطب کتاب‌هایش باشید، چشم انتظار چاپ آثار جدیدش خواهید بود. کتابستان معرفت، ناشری که مخاطبین روی خوشی به او نشان داده‌اند، از جمله ناشرانی است که می‌توانید برای یک خرید دوست داشتنی کتاب روی آن حساب کنید. شما می توانید از طریق سایت پاتوق کتاب، محصولات منتشرشده انتشارات کتابستان معرفت را مشاهده کرده و در صورت تمایل، به صورت اینترنتی آن‌ها را خریداری کنید.

پرفروش ترین آثار انتشارات کتابستان معرفت

از کتابستان معرفت تاکنون بیش از 250 کتاب چاپ شده. 
کتاب‌های رویای نیمه شب و قصه های من و ننه آغا از مظفر سالاری، چایت را من شیرین می کنم از زهرا بلنددوست، آن مرد با باران می آید و خواب باران از وجیهه سامانی، گردان قاطرچی ها و برادر من تویی از داوود امیریان، زایو از مصطفی رضایی، عشق در برابر عشق از امید کوره چی، حیدر از آزاده اسکندری، رستاخیز عاشقی از محمد سرشار، فصل فیروزه از محبوبه زارع، داستان بریده بریده از علیرضا نظری خرم و مثل نهنگ نفس تازه می کنم از معصومه امیرزاده، از جمله کتاب‌های تالیفی پرفروش انتشارات کتابستان معرفت است.
در بخش ترجمه نیز شاهد ترجمه آثار مهمی از کتابستان معرفت هستیم. کتاب‌هایی که با ترجمه‌هایی روان و خواندنی منتشر شده اند. اسکار و خانم صورتی، مادام مینگ و ده بچه نداشته  اش، شب های آتشین. این سه کتاب خواندنی و زیبا از اریک امانوئل اشمیت توسط مترجم جوان خانم معصومه صفایی راد، ترجمه شده اند و انتشارات کتابستان معرفت افتخار چاپ و انتشار آن‌ها را دارد. هم چنین کتاب معروف و پرفروش شازده کوچولو اثر آنتوان سنت اگزوپری توسط معصومه صفایی راد ترجمه شده و در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است. ترجمه‌ای روان و خوش‌خوان از چند اثر مهم داستانی غرب. 
کتابستان معرفت با چاپ کتاب ده غلط مشهور درباره اسرائیل از ایلان پایه، مورخ و پژوهشگر معروف با ترجمه خوب وحید خضاب، کار شما را برای مطالعه در مورد اسرائیل و فلسطین راحت‌تر کرده است. در موضوع فلسطین کتاب پرفروش دیگری نیز توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده‌است. کتاب سرنوشت فلسطین که با ترجمه مهدی صدرالدین به بازار کتاب عرضه شده‌است.
هم چنین کتاب آن سوی میز، که شامل خاطرات سیاستمداران آمریکایی نظیر هیلاری کلینتون، جان کری، وندی شرمن، نیکی هیلی، ویلیام برنز، سوزان رایس و جان بولتون از تعامل و تقابل با ایران است توسط مهدی خانعلی زاده ترجمه شده و در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است. 
کتاب به من گفتند تنها بیا: پشت خطوط داعش، نوشته سعاد مخنت روزنامه نگار زن مسلمان توسط فائزه نوری ترجمه شده و کتابستان معرفت آن را منتشر کرده است. 
از جمله ترجمه های خوب و به موقع انتشارات کتابستان معرفت، ترجمه کتاب خودت را به خواب نزن با زیرعنوان نگرشی متفاوت به انقلاب جنسی تالیف مری ابرستات است. این کتاب در حالی ترجمه شده که متاسفانه منابع فارسی زبان در مورد انقلاب جنسی به قدر کافی موجود نیست و هم‌چنین از لحاظ ترجمه منابع غربی نیز کتاب‌های زیادی در بازار عرضه نشده. 
از مجموعه‌های جذاب و خواندنی انتشارات کتابستان معرفت، مجموعه اخلاق است که در آن گزیده‌ای از آراء و سخنان اخلاقی شخصیت‌های معروف دینی بازتاب شده است. تاکنون 10 جلد از مجموعه اخلاق منتشر شده است. تذکره المتقین: در آداب سیر و سلوک، المقامات العلیه فی موجبات السعاده الابدیه (خلاصه معراج السعاده)، شرح حدیث جنود عقل و جهل، سلوک سعادت، خلاصه کتاب چهل حدیث امام خمینی (ره)، کلاس اخلاق: مجموعه گفتارهای اخلاقی از عالم ربانی حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) و درس زندگی: مجموعه گفتارهای اخلاقی از عالم ربانی حضرت آیت الله مظاهری از جمله عناوین منتشرشده از این مجموعه جذاب و خواندنی هستند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک