loader-img
loader-img-2
بنر بالا - خرید قسطی
پاتوق کتاب

معرفی انتشارات آیین فطرت

انتشارات آیین فطرت، با هدف نشر معارف قرآن و اهل بیت در سال 1393 تاسیس شد. رویکرد اصلی محصولات آیین فطرت، تربیت و سبک زندگی با رویکردی دینی است. آیین فطرت با چاپ کتاب هایی در حوزه های تربیت دینی، ازدواج و فرزندپروری، به ترویج سبک زندگی با رویکردی دینی و اسلامی می پردازد. 
انتشارات آیین فطرت، ناشر اختصاصی آثار استاد محسن عباسی ولدی است. 

آیین فطرت؛ ناشر تخصصی آثار استاد محسن عباسی ولدی

استاد حجت الاسلام محسن عباسی ولدی، متولد سال 1355 در شهر تهران، از نویسندگان و سخنرانان موفق و محبوب در زمینه سبک زندگی دینی و خانواده است. حجت الاسلام عباسی ولدی، با تسلط خوبی که بر منابع دینی دارد، توانسته آثار بسیار خوبی را در زمینه سبک زندگی تولید کند. تمرکز حجت الاسلام عباسی ولدی، خانواده و فرزندپروری است. نقطه قوت عباسی ولدی، نثر فوق العاده روان و جذاب است که موجب استقبال زیاد مخاطبان از تالیفات ایشان شده است. آثار حجت الاسلام عباسی ولدی قبلا توسط ناشران مختلف منتشر می شد که با تاسیس انتشارات آیین فطرت، همه آثار ایشان به صورت متمرکز در این انتشارات به چاپ می رسد. حجت الاسلام عباسی ولدی سال های متمادی، کارشناس برنامه های دینی صدا و سیما بوده اند. از جمله حضور در برنامه گلبرگ زندگی در سال های 91 تا 95، حضور در برنامه سمت خدا از سال 99 و حضور در برنامه پرسمان تربیتی رادیو معارف.

کتاب‌های حجت الاسلام عباسی ولدی را می‌شود به دو بخش تقسیم کرد: بخش اول کتاب‌هایی که با زبانی ساده و روان، مسائل تربیتی را با تحلیلی دینی بررسی می کند. کتاب‌های ادبی نیز دسته دوم این آثار است که با زبانی هنری و جذاب به تبیین مبانی اندیشه دینی، روش‌های تربیتی و سبک زندگی می‌پردازد. هر دو دسته کتاب های استاد عباسی ولدی، با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده است.

رویکرد جدید انتشارات آیین فطرت

قلم استاد عباسی ولدی، به اذعان مخاطبان بسیاری که دارد، از روانی و صمیمیت خاصی برخوردار است؛ اما در رویکرد جدید، همه آثار استاد عباسی ولدی بازنویسی شده و بر صمیمیت و روان بودن قلم ایشان اضافه شده است. 
در همه کتاب‌های استاد عباسی ولدی، در میان مطالب کتاب، متن‌هایی ادبی به قلم نویسنده آمده که به جذابیت کتاب افزوده است.
در رویکرد جدید انتشارات آیین فطرت، کتاب‌ها پس از انتشار به دست ویراستاران حرفه‌ای سپرده شده است تا بر اساس اصول روز، ویرایش شوند. از جمله امتیازات انتشارات آیین فطرت ویراست های خوب و دقیق کتاب است که به خوانش بهتر و روان تر کتاب کمک کرده است. به گونه ای که از خواندن کتاب خسته نمی شوید. نثر روان و زبیای استاد عباسی ولدی هم مزید بر علت شده تا وقتی کتابی از این انتشارات را در دست گرفتید، احتمالا تا زمان تمام شدنش، کتاب را روی زمین نمی گذارید.

نکته قابل توجه دیگر در رویکرد جدید انتشارات آیین فطرت، تصویرگری در کتاب های بزرگسال است. اگر چه در کتاب‌های بزرگسال، تصویرگری امر مرسومی نیست؛‌ اما در برخی از کتاب های استاد عباسی ولدی، تصویرگران ماهری به همکاری دعوت شده اند که نتیجۀ آن، صدها تصویر با سبک‌های مختلف است. وظیفه این تصاویر جذاب کردن محیط کتاب، ماندگار کردن مطالب در ذهن خواننده و دعوت مخاطب به تامل و دقت بیشتر است.
صفحه آرایی کتاب‌ها هم با محوریت آسان‌سازی مطالعه و زیبایی ظاهری، تغییرات بسیار اساسی کرده است.
در رویکرد جدید، طرح جلد کتاب ها هم تغییر اساسی کرده و ما با طرح جلدهایی جذاب و زیبا روبرو هستیم.
متن همه کتاب‌ها دو رنگ منتشر شده است. این مسئله یکی دیگر از عوامل جذاب شدن محیط کتاب برای خوانندۀ آن است. در برخی از کتاب‌ها هم تصاویر به صورت چهاررنگ چاپ شده که جذابیت و اثربخشی آن را دوچندان کرده است.

شما با خواندن کتاب های انتشارات آیین فطرت و آثار استاد عباسی ولدی:

  • اگر ازدواج نکرده اید، برای انتخاب همسرتان بهتر تصمیم گیری می کنید
  • اگر ازدواج کرده اید، برای بهبود روابط زناشویی و زندگی مشترکتان آمادگی کامل پیدا می کنید
  • اگر صاحب فرزند هستید، نسبت به مهارت های تربیت فرزند آگاهی کامل پیدا می کنید
  • اگر زن هستید و نسبت به نقش های زنانه سوال و ابهام دارید، به بینشی صحیح و اصولی برخاسته از متون دینی و اسلامی نسبت به نقش و جایگاه زن دست پیدا می کنید
  • و اگر دوست دارید متونی ادبی دینی بخوانید، لذت خواندن متون ادبی با قلم زیبای استاد عباسی ولدی، در کامتان دو چندان می شود.

انتشارات آیین فطرت، ناشر اختصاصی آثار استاد عباسی ولدی، بر موضوعات زیر متمرکز است:

  • اخلاقی و اعتقادی 
  • ازدواج
  • زندگی مشترک
  • سبک زندگی
  • تربیت فرزند
  • طلاق
  • کتاب های ادبی در موضوعات مهدوی، فاطمی، امام حسین و ادعیه
  • کودک و نوجوان

پرفروش ترین کتاب های استاد عباسی ولدی

بسیاری از کتاب های انتشارات آیین فطرت، در قالب مجموعه به چاپ رسیده است. از مجموعه های پرفروش این انتشارات می توان به مجموعه دو جلدی نیمه دیگرم با موضوع انتخاب همسر، مجموعه چهارجلدی تا ساحل آرامش با موضوع زندگی مشترک و همسرداری و مجموعه من دیگر ما با موضوع تربیت فرزند اشاره کرد. 
هم چنین مجموعه طعم شیرین خدا در نه جلد، با استقبال زیاد مخاطبان همراه شده است. این مجموعه با بیانی شیوا و روان و جذاب، به معرفی خدا با استفاده از آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام پرداخته است.
کتاب ایران جوان بمان با موضوع چالش های جمعیتی ایران، از استاد عباسی ولدی تاکنون بیش از 10 بار تجدید چاپ شده و از پرفروش ترین کتاب های این انتشارات است. هم چنین کتاب آسمانی نشان آسمانی بمان، با موضوع زنان و اشتغال، از جمله کتاب های این انتشارات است که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک