loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب با حسین علیه السلام تا خدا - عاشقانه های بارانی 03 (با زیارت عاشورا زندگی باید کرد) نشر آیین فطرت

5 / -
like like
like like
پیشنهاد ما

محصولات مرتبط

در میان ائمه علهیم السلام بیش از همه برای امام حسین علیه السلام زیارت وارد شده است. برخی از این زیارات برای مناسبت‌های خاص و برخی هم برای همۀ ایّام سال وارد شده است. معروف‌ترین این زیارت‌ها، زیارت عاشوراست و یکی از مستندترین آنها زیارت مطلقه است. این دو زیارت لبریز از محتواهای معرفتی عمیق است و این کتاب خود را عهده‌دار انتقال این معارف عمیق می‌داند.

ویژگی‌های کتاب با حسین علیه السلام تا خدا - عاشقانه های بارانی 03 (با زیارت عاشورا زندگی باید کرد)  که می‌تواند شما را به مطالعۀ آن ترغیب می‌کند عبارت است از:

الف) معرّفی زیارت مطلقه: زیارت مطلقه اگر چه از مستندترین زیارات امام حسین علیه السلام است؛ امّا در میان مردم چندان شناخته شده نیست. این کتاب می‌تواند مفاهیم عمیق این زیارت را در کنار زیارت‌های دیگرِ امام حسین علیه السلام مهمان ذهن‌های مشتاقان آن حضرت بکند.

ب) بررسی مفاهیم عمیق دعا در فضای ادبی: زیارت مطلقه و زیارت عاشورا در این کتاب به چند بخش تقسیم شده‌اند. در ابتدای هر بخش متن زیارت به همراه ترجمۀ آن آمده و پس از آن محتوای زیارت در قالب عباراتی ادبی و روان، شرح داده است. مخاطب در این قسمت احساس نمی‌کند که در برابر شرحی خشک و علمی قرار گرفته است؛ بلکه در فضایی ادبی به محتوای عمیق زیارت دست پیدا می‌کند.

ج) دریافتی متفاوت از مقام امام و حادثه عاشورا: وسعت نگاهی که در این دو زیارت نسبت به حادثۀ عاشورا و جایگاه امام در عالم وجود دارد، مخاطب را  به دریافتی متفاوت از مقام امام و همچنین حادثۀ عاشورا می‌رساند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "با حسین علیه السلام تا خدا - عاشقانه های بارانی 03 (با زیارت عاشورا زندگی باید کرد)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک