loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی نشر ترجمان علوم انسانی

5 / -
like like
like like

تاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی نوشتهٔ آلن جیکوبز و ترجمهٔ علی امیری است و انتشارات ترجمان علوم انسانی آن را منتشر کرده است.

در دنیایی که یکی از دشمنان اصلی خواندنْ شبکه‌‌های اجتماعی و فناوری‌‌هایی است که توجه گاه‌‌گاه می‌‌طلبند، چگونه می‌‌توانیم کتاب‌‌خوان شویم؟ آلن جیکوبز به یاری مشتاقان خواندن می‌‌آید، اما نه با نوشتن کتابی پر از راهکارهای فرمایشی از جنس چگونه کتاب بخوانیمِ مورتیمر ادلر، نه با پیشنهاد فهرست‌‌هایی که می‌‌گویند این 100 کتاب را بخوان تا اهل کتاب شوی و نه با ادعای راهکاری فست‌‌فودی برای کتاب‌‌خوان‌‌شدن. به نظر او این راه‌‌ها اعتمادبه‌‌نفس خوانندگان را کم کرده‌‌اند و خواندن برای لذت، یعنی همان انگیزۀ اصلی خوانندگان برای کتاب‌‌خوانی را فراموش کرده‌‌اند. جیکوبز خواننده را هدایت می‌‌کند تا در دنیای درونی خود کاوش کند و با پیروی از میل و هوسش برای خواندن راه کتاب‌‌خوان‌شدن را برای خود هموار کند.

لذت خواندن در عصر حواس‌ پرتی کتابی است دربارهٔ خواندن بر اساس میل درونی و گرایش‌های شخصی. آلن جیکوبز، منتقد و پژوهشگر ادبی و استاد دانشگاه بیلر، با تکیه به تجربهٔ کتاب‌خوانی خود، خوانندگان کتابش را دعوت می‌کند تا تمام راهنماهای کتاب‌خوانی و فهرست‌های «باید/نباید بخوانید» را کنار بگذارند و با آغازکردن از هوس، لذتشان از کتاب‌ها را بکاوند و راهنمای کتاب‌خوانی قرار دهند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "لذت خواندن در عصر حواس پرتی" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک