loader-img
loader-img-2
بنر بالا - ارسال رایگان سفارشات بیش از 500 هزار تومان
پاتوق کتاب

کتاب کاخ - (ماجرای یک عملیات سری به روایت سردار علی سرلک) نشر کتاب جمکران

5 / -
like like
like like

 

کاخ کتابی است بر اساس روایت سردار علی سرلک از یک عمیلات سری در زمان دفاع مقدس در خاک عراق. عملیاتی که رژیم بعث را شگفت زده و غافلگیر کرد. رزمندگان حاضر در این عملیات اغلب شانزده و هفده ساله‌اند و فرمانده عملیات علی سرلک با وجود دشواری‌های باورنکردنی و سخت موفق می‌شود تمامی آنها را پس از انجام موفقیت آمیز عملیات به کشور بازگرداند.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

ناصر سلامت
18 / 6 / 1402
سلام،روایت واقعی کتاب کاخ ، از عملیات های سری برون مرزی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در حوزه جنگ های نامنظم و چریکی و پارتیزانی، شاید هم در تاریخ جنگ های ویژه و نامنظم معاصر دنیا و منطقه به نوع خودش خاص همانند ندارد، که توسط نیروهای تیپ66 ویژه هوابرد سپاه در عمق 550کیلومتری خاک دشمن در شهر سرسنگ عراق،با کار اطلاعاتی و شناسایی دقیق،طراحی بسیار هوشمندانه،نیروهای آموزش دیده با مهارت‌های و تخصص نظامی تاکتیکی، تکنیکی ، آمادگی جسمانی ،اعتماد بنفس روحیه بالایی روانی، زندگی در شرایط سخت جغرافیایی در بهمن ماه زمستان سال66 در روز روشن ساعت16٫15 اهداف مورد نظر منهدم و تعداد زیادی از دشمن مجروح یا به هلاکت رسیدن.رزمندگان تیپ 66 ویژه هوابرد سپاه با توکل به خداوند و توسل به مولای خود اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با شجاعت،دلیری،ولایت پذیری ،این ماموریت غیر ممکن را بدون هیچ تلفاتی با موفقیت انجام دادن و به سلامت به میهن عزیزمان بازگشتن ،ضمن تشکر از روایت استاد عزیزم برادر سرلک و نویسندگی برادر علی حمیدی ،بسیار زیبا خوب در قالب رومان داستانی و روان که قابل استفاده تمام اقشار جامعه باشد به رشته تحریر در آمده.
ما تمام توان و تلاش خود را در به تحریر کشیدن و ضبط و ثبت قسمتی های از ماجرای عملیات و سختهای آموزش قبل از عملیات،حرکت به سمت مسیرهای رسیدن به اهداف در عمق خاک دشمن با تهدیدات امنیتی و اطلاعاتی و نظامی.و جغرافیایی کوهستانی با ویژگیهای مسیرهای صعب‌العبور،آب هوای متغیر ،باران ،برف، کولاک ،سرما، رودخانه های فصلی و دایمی با مشکلات خودش، و دشمن و احزاب مخالف ایران که هر لحظه احتمال درگیری و محاصره و اسیری و مجروح و شهادت وجود داشت. ماموریت که برای ما یک درصد راه بازگشت نداشت،عدم ارتباط و دوری خانواده به مدت نزدیک 4ماه ،تشنگی،گرسنگی،بی خوابی های طولانی،خستگی عدم یاری پاها و بدن، فکری جسمانی،تاول پاها ،خیلی مشکلات و سختی‌ها وخوشیهای که قلم در نوشتن آن کم میآورده ........آنهم با پای پیاده با وسایل و تجهیزات کامل، فقط هر چند نفری یک قاطر در اقلیم کردستان عراق. بخشی از اتفاقات در مسیر رفت و عملیات و برگشت در ماموریت بسیار حیاتی و با ارزش بوده است. از ملت عزیز ایران با تمام سلایق در خواست دارم ،حتما کتاب کاخ را مطالعه نمایید.تا از بخشی کوچکی از رشادت‌های رزمندگان و فرزندان خودشان در هشت سال دفاع مقدس در جنگ‌های نامنظم وچریکی تیپ 66 ویژه هوابرد نیروی زمینی سپاه آشنا شده و روایت گر این حماسه ها غرور آفرین برای نسل های امروز و فردا باشند.آخر کلام یاد کنیم از مرد بزرگ و قهرمان ملی هم فرمانده و تربیت و آموزش دهنده ما، شهید سردار محمد ناظری .خداوند عاقبت همه را به خیر کند،البته با شهادت باشد خیلی بهتر است.
یکی از رزمندگان حاضر در عملیات فوق ،
ناصر سلامت ،
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک