loader-img
loader-img-2
پاتوق کتاب

طراحی ارزش پیشنهادی - (چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد)

5 / -
like like
like like

 کتاب طراحی ارزش پیشنهادی، به شما می آموزد که چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد.

الکساندر استروالدر و همکارانش در ادامه تألیف و طراحی کتاب پرفروش خلق مدل کسب و کار که به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است؛ کتاب طراحی ارزش پیشنهادی را به بازار ارائه کردند که طی چند ماه اول انتشار به یکی از پرفروش ترین کتاب های دنیا در این حوزه تبدیل شد.

انتشارات آریاناقلم نیز به محض انتشار کتاب اصلی به مانند کتاب قبلی با اخذ مجوز از انتشارات جان وایلی (ناشر اصلی کتاب)، شروع به ترجمه و طراحی این کتاب ارزشمند برای علاقه مندان به این کتاب در ایران کرد.

کسب وکارهای نوپا نقشی اساسی در توسعۀ استعدادها، اشتغال و افزایش توان رقابتی کشور دارند، اما چیزی که شاهد آن هستیم متأسفانه نرخ بالای شکست در این کسب و کارهاست. کسب وکارهای نوپا با ایده ای که تصور می کنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. این کسب وکارها معمولاً دارای محصول، فناوری، چش مانداز، تیم قوی، سرمایه گذار و ارزش های خوبی هستند، اما تا زمانی که مشتریانی نداشته باشند که بخواهند برای ارزش ارائه شده از سوی آنها هزینه ای پرداخت کنند دوامی نخواهند داشت.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی برای "طراحی ارزش پیشنهادی - (چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد)" می نویسد
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل
طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک